طرح ابتکاری پاریس برای تحرک بیشتر شهروندان

طرح ابتکاری پاریس برای تحرک بیشتر شهروندان
سیستم حمل و نقل عمومی فرانسه یک طرح ابتکاری جدید ارائه کرده است که به موجب آن شهروندان پایتخت این کشور را تشویق می کند که فعالیت های بدنی بیشتری داشته و اطلاعات و آگاهی شان را در مورد حمل نقل با خودرو و استفاده از نقلیه عمومی افزایش دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سیستم حمل و نقل شهری پاریس RATP که یکی از همراهان پاریس برای میزبانی 2024 است، از مردم این شهر دعوت کرده است که با شبکه حمل و نقل عمومی رفت و آمد کنند و در کنار پروژه جدیدی به نام «همه ورزشکاران شهر» باشند.

این ابتکار حمل و نقل عمومی پاریس از 7 آوریل امسال آغاز به کار می کند و تلاش دارد پیش از بازدید کمیته ارزیابی کمیته بین المللی المپیک سیستم ترابری شهری را که روزانه 12 میلیون مسافر از آن استفاده می کنند را تجهیز کند. RATP قرار است 5 خط مترو و ایستگاه قطار در ماه مارس در پاریس راه اندازی کند.

معاون کمیته بازیهای 2024 پاریس «استایگیوت» به فرانس پرس گفت: پاریس 2024 می خواهد که ورزش را توسعه داده و مردم را به فعالیت بیشتر وادار کند. تا قبل از بازدید کمیته ارزیابی و سنجش کمیته بین المللی المپیک از پاریس، مردم را تشویق می کنیم که ضمن افزایش فعالیت های بدنی به کمیپین «همه ورزشکاران شهر» بپیوندند و کمک کنند تا بتوانیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 را از آن پاریس کنیم.

وی گفت: پاریس یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل در دنیا را دارد و امکان دسترسی راحت میلیون ها مسافر را در سرتاسر شهر روزانه مهیا می کند. در حال حاضر پاریس و لس آنجلس برای کسب میزبانی المپیک 2024 با یکدیگر رقابت می کنند.

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.