ولادیمیر پوتین:سیستم ضد دوپینگ موثری تاسیس می کنیم

ولادیمیر پوتین:سیستم ضد دوپینگ موثری تاسیس می کنیم
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه گفت:ما به خواسته های عنوان شده در گزارش مک لارن توجه می کنیم و بایستی دوباره تکرار شود که یک توطئه مخفی دولتی برای پنهان کردن جواب مثبت آزمایش ورزشکاران این کشور وجود نداشته اشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ولادیمیر پوتین در گفتگو با خبرگزاری تاس اظهار داشت:در آینده ای نزدیک یک سیستم ضد دوپینگ در این کشور تاسیس می شود که مسوولیت های خود را به سازمان مستقل ضد دوپینگ دانشگاه دولتی مسکو واگذار می کند. همچنین با کمک روسیه و کارشناسان خارجی سیستم ضد دوپینگ تاثیرگذاری راه اندازی می شود.

وی که نشست مشورتی کمیته برگزار کننده بازیهای 2019 یونیورساید کرانسنویارسک برگزار می شد گفت:مهم ترین مساله ای که ما به آن توجه داریم رسیدگی به درخواست های کمیته مستقل (پرونده مک لارن) است علیرغم همه اشکال هایی که دارد. بنابراین بایستی برخی موارد دوپینگ را که شناسایی شده اند را پذیرفته و برطرف کنیم. هرچند که دوپینگ کلا پذیرفتنی نیست.

رییس جمهور روسیه در ادامه گفت:ما اتهامات وارده را در مورد دستکاری شدن نمونه ها برای پرونده ها قبول نمی کنیم. وقتی که این نمونه ها ثبت شدند هیچ کس اعتراض نکرد. اگر آنها خدشه ای در نمونه ها دیدند، بایستی آن را در پیش نویس قراردادشان بیان می کردند اما این کار انجام نشد. این بدین معنی است که شیشه های نمونه ها در جایی نگهداری شده اند که ما مسوولیتی در قبال انبارداری آنها نداریم.

۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.