حریفان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی مشخص شدند

حریفان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی مشخص شدند
نماینده والیبال ایران حریفان خود را در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شناخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 22 تا 31 اردیبهشت ماه سال 1396 به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد که مسابقات والیبال این بازی ها از 21 اردیبهشت ماه و یک روز قبل از مراسم افتتاحیه آغاز می شود.
تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال این بازی ها نهایی شدند که در گروه مردان 12 کشور از جمله ایران و در گروه زنان نیز 6 تیم با یکدیگر رقابت می کنند.
دور مقدماتی مسابقات والیبال مردان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در دو گروه به قرار زیر پیگیری خواهد شد، که تیم ملی ب والیبال ایران یا تیم ملی جوانان در این رقابت ها شرکت خواهد کرد:
گروه الف: جمهوری آذربایجان، ترکیه، اندونزی، پاکستان و افغانستان
گروه ب: ایران، قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراکش
پس از پایان دور مقدماتی رقابت های مردان تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند که به صورت ضربدری به مصاف هم خواهند رفت تا تیم های برنده راهی دیدار نهایی و تیم های بازنده برای کسب مقام سومی در مرحله فینال به مصاف یکدیگر بروند.
همچنین 6 تیم والیبال ترکیه، کامرون، جمهوری آذربایجان، الجزایر، اندونزی و تاجیکستان در رقابت های زنان این بازی ها در یک گروه و در دور مقدماتی به صورت دوره ای به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
در پایان دور مقدماتی مسابقات والیبال زنان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند که صدرنشین جدول با تیم چهارم و تیم های دوم و سوم در این مرحله به مصاف یکدیگر می روند. در نهایت تیم های برنده برای کسب عنوان قهرمانی و تیم های بازنده مرحله نیمه نهایی برای رتبه سومی در مرحله نهایی به مصاف یکدیگر می روند.
گفتنی است سعید درخشنده رئیس کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال ایران به عنوان رئیس کمیته فنی این رقابت ها از سوی فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی شده است.
تیم ملی والیبال مردان ایران عنوان مدافع قهرمانی این رقابت ها را در پرونده کاری خود دارد.

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.