در مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری اسیا 2017 ؛جمشیدیان مدال برنز گرفت

در مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری اسیا 2017 ؛جمشیدیان مدال برنز گرفت
رکابزن جوان کشورمان توانست مدال برنز مسابقات بحرین را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون دوچرخه سواری،رکابزن جوان ایران در استقامت جاده قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ مدال برنز را به دست آورد.
در چهارمین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا، رکابزان رقابت خود را در بخش استقامت جاده آغاز کردند. رقابت رده جوانان به مسافت ۸۹.۶ کیلومتر برگزار شد که در پایان امیر حسین جمشیدیان، ملی‌پوش ایران توانست با ثبت زمان 2 ساعت 10 دقیقه 45 ثانیه مقام سوم را به دست آورد.
مدال برنز جمشیدیان نخستین مدال ایران در مسابقات قهرمانی آسیای ۲۰۱۷ است. در این ماده دانیل ماروخین از قزاقستان با ثبت زمان 2 ساعت و 10 دقیقه و 31 ثانیه در رتبه اول قرار گرفت.آیگور چژان از قزاقستان نیز با ثبت زمان مشابه در رده دوم ایستاد.نکته جالب توجه این است که نفرات اول،دوم،چهارم و پنجم از کشور قزاقستان بوده و نماینده کشورمان توانسته در بین این تعداد رکابزن قزاق مدال برنز را بدست بیاورد.

همچنین آیدین علیاری دیگر جوان آینده دار دوچرخه سواری ایران اولین تجربه خود در مسابقات قهرمانی آسیا جاده را توانست با 49 ثانیه اختلاف و در گروه اصلی مسابقه به اتمام رساند و در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و ابراهیم حاجی زاده متاسفانه نتوانست از خط پایان عبور کند .

جمشیدیان مدتی پیش در پیست قهرمانی آسیا نیز موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شده بود.

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.