المپیک زمستانی پیونگ چانگ تحت شعاع سگ کشی

المپیک زمستانی پیونگ چانگ تحت شعاع سگ کشی
بزرگترین فروشگاه فروش گوشت سگ در کره جنوبی به زودی تعطیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمتر از یک سال تا بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ باقی مانده که  با اعتراضات و انتقادات جهانی به دلیل کشتار سگ ها روبرو شده است.

معترضان معتقدند که سگ ها نباید برای مصارف انسانی کشته شوند. مسوولان و بازرگانان تخریب کشتارگاه و لانه سگ های نگهداری شده «سئونگ نام موران» را آغاز کرده اند. این کشتارگاه هر روز به طور میانگین 220 بسته گوشت سگ کشته شده را به قصابی ها می فروخته است که سالانه 80 هزار بسته می شود.

طی یک نظرسنجی آنلاین معترضان از مردم درخواست کردند که یا بازیهای المپیک 2018 پیونگ چانگ تحریم شود یا کره جنوبی خوردن گوشت سگ را متوقف کند.

شین سئونگ چئول یکی از تجار شرکت «مارون» فروشنده بزرگ گوشت در کره جنوبی به «هرالد کره» گفت:حدود 80 درصد از مشتری های ما مغازه هایمان را برای خرید گوشت تازه بازدید می کنند. آنها چه کار کنند اگر ما نتوانیم برایشان گوشت تهیه کنیم؟ آیا دولت خسارت ما را پرداخت می کند؟

کره جنوبی در حال با بحران معترضان و حامیان حقوق حیوانات مواجه است که این گروه ها تهدید کرده اند در صورتی که خواسته هایشان برآورده نشود این بازیها را تحریم می کنند. بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ کمتر از یک سال دیگر برگزار می شود.

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.