آلبرتو سالازار اتهام تجویز داروهای دوپینگی را رد کرد

آلبرتو سالازار اتهام تجویز داروهای دوپینگی را رد کرد
آلبرتو سالازار سرمربی دونده های تیم ملی بریتانیا هر گونه اتهام علیه خود را رد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سالازار مدعی شد که وی هیچ قانون ضد دوپینگی را برای افزایش توان ورزشکارانش زیر پا نگذاشته است. براساس مدارک به دست آمده از روزنامه ساندی تایمز، این روزنامه مدعی شده و مربی آمریکایی را متهم کرده است که وی برای افزایش کارایی شاگردان خود داروهایی تجویز کرده است که علیرغم بی خطر بودنشان پتانسیل بالایی داشته اند تا در زمره داروهای دوپینگی قرار گیرند آن هم زمانی که ورزشکاران وی به هیچ دارویی احتیاج نداشته اند.

سالازار 58 ساله در بیانیه ای که در صفحه شخصی اش در فضای مجازی منتشر کرد، ادعا کمیته ضد دوپینگ آمریکا را رد کرده و مدعی شده که پای مبارزه با دوپینگ ایستاده است. وی در این بیانیه آورده است:من به ورزش پاک اعتقاد دارم. من از مکمل هایی که ممنوع هستند استفاده نمی کنم. من با صداقت و با تاکید هرگونه اتهامی را که به من و پروژه «ارگون» زده شده را رد می کنم.

سالازار در این رابطه گفت: «پروژه ارگون اجازه مصرف هرگونه داروی نیروزایی را نمی دهد و تمامی ورزشکاران پروژه ارگون مطابق با آژانس جهانی ضد دوپینگ و انجمن بین المللی فدراسیون های ورزشی رفتار می کنند.» وی در پایان گفت: «من منتظرم این پرونده غیرمنصفانه و دنباله دار به نتایجی برسد که من به آن اعتقاد دارم.»

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۷:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.