رضایت عمومی توصیفی برای ساپارو

رضایت عمومی توصیفی برای ساپارو
ضو افتخاری شورای المپیک آسیا اعلام کرد که از بازیهای المپیک زمستانی ساپارو رضایت عمومی وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛معاون افتخاری شورای المپیک آسیا «وی جیژونگ» که در کنفرانس مطبوعاتی در مرکز اصلی رسانه های بازیها صحبت می کرد گفت:لازم می دانم فقط دو کلمه برای توصیف هشتمین دوره بازیهای المپیک زمستانی آسیایی به کار ببرم: رضایت عمومی.

وی گفت:درطول بازیها از ورزشکاران، کمیته های ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی، نمایندگان تکنیکی، و رییس شورای المپیک آسیا شیخ احمد نمره قبولی گرفتیم.

وی گفت:حضور ولیعهد ژاپن در مراسم افتتاحیه وزنه ای برای این بازیها بود. وی با اعضای کمیته اجرایی شورای المپیک آسیا و اعضای کمیته بین المللی المپیک دیدارهای صمیمانه ای داشته است. عضو افتخاری شورای المپیک آسیا در توصیف میزبانی بازیها گفت:لازم است از دو کلمه برای میزبانی ساپارو استفاده کنم: رضایت عمومی. آنها میزبانان شایسته ای بودند و این رقابتها برای ساپارو و هوکایدو دستاوردهای بزرگی به همراه داشت.

ژاپن میزبان هشتمین دوره بازیهای المپیک آسیایی زمستانی توانسته بود نظر مساعد رییس شورای المپیک آسیا را نیز به خود جلب کند تا حدی که وی تلویحا علاقمندی خود را به میزبانی مجدد ژاپن ابراز کند. شیخ احمد، قبل از شروع بازیها ژاپن را میزبان شایسته ای معرفی کرده بود و نبود رقیبی جدی برای میزبانی در دوره های بعدی را قوی ترین دلیل برای میزبانی مجدد چشم بادامی ها بیان کرد. ژاپن با 27 طلا، 21 نقره و 26 برنز به مقام قهرمانی این بازیها رسید.

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۷:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.