پیونگ چانگ میزبان شبکه های خبری جهان

پیونگ چانگ میزبان شبکه های خبری جهان
پیونگ چانگ میزبان بازیهای زمستانی المپیک و پارالمپیک 2018، میزبان صدها شبکه خبری جهان است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بیش از 110 گوینده خبری، 14 مجری شبکه های بزرگ رادیو و تلویزیونی برای شرکت در نشست جهانی رادیو تلویزیونی 2017 شرکت کردند.

این نشست که به میزبانی سرویس خبری المپیک OBS و حمایت کمیته برگزار کننده بازیهای زمستانی المپیک و پارالمپیک 2018، برگزار می شود در نظر دارد تا زیرساخت های ارتباطی و ورزشی را به نمایش بگذارد.

شرکت کنندگان در پیونگ چانگ در اولین روز از تور خود، از ورزشگاه ها و برنامه هایی که قرار است در این ورزشگاه های ساخته شده برگزار شود دیدن کردند. آنها ابتدا از ورزشگاه «آلپنسیا» که نزدیک مرکز پخش بین المللی است حضور یافتند. آلپسینا که پیست اسکی است دارای 6 شیب است که مراحل ساخت آن در حال انجام است. این پیست اسکی گنجایش 4000 گزارشگر و دست اندرکاران رایو و تلویزیون را دارد.

اصحاب رسانه در ادامه بازدید خود از امکان ساخته شده ضمن بررسی وضعیت رسانه ای این ورزشگاه ها از مرکز یونگ پیونگ آلپاین دیدن کردند. در نهایت نیز از مرکز المپیک پلازا، که مراسم افتتاحیه و اختتامیه در آن برگزار می شود دیدن کردند. بازیهای زمستانی المپیک و پارالمپیک 2018 کمتر از یک سال دیگر در پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار می شود.

۹ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.