بهترین های هندبال جهان انتخاب می شوند

بهترین های هندبال جهان انتخاب می شوند
فدراسیون جهانی هندبال رای گیری برای انتخاب بهترین مربی و هندبالیست سال را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این رای گیری که تا 9 ماه مارچ ادامه خواهد داشت، شامل هیاتی از کارشناسان و متخصصان فدراسیون جهانی هندبال و مربیان بهترین تیم های شرکت کننده در آخرین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جهان هستند که برای هر بخش پنج نامزد را انتخاب کرده اند.

نیکولا کاراباتیک» 32 ساله از فرانسه که در سال های 2007 و 2014 به عنوان بازیکن برتر سال انتخاب شده بود در فهرست بهترین هندبالیست های مرد قرار دارد. همچنین «میکل هانسن» 29 ساله از دانمارک که نقش اصلی را در راه قهرمانی تیمش در بازیهای المپیک ریو 2016 ایفا کرد به همراه هندبالیست های آلمان، نروژ و کروواسی برای انتخاب شدن با هم رقابت می کنند.

در بخش زنان نیز «نورا مورک» از نروژ، به همراه همتایان خود از رومانی، هلند، سوئد و دیگر هموطنش برای انتخاب شدن لحظه شماری می کنند. فدراسیون جهانی هندبال برای انتخاب بهترین بازکنان سال در بخش زنان و مردان و انتخاب بهترین مربی، بازیهای المپیک ریو 2016، مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای قهرمانی اروپا را مد نظر قرار داده است. برای انتخاب بهترین های هندبال سال، اصحاب رسانه، و علاقمندان به این رشته می توانند در نظرسنجی فدراسیون جهانی شرکت کنند.

۹ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.