با درخشش قایقرانان کشورمان در روز پایانی مسابقات؛ جمع مدال های ایران در مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا به 7 مدال رنگارنگ رسید

با درخشش قایقرانان کشورمان در روز پایانی مسابقات؛ جمع مدال های ایران در مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا به 7 مدال رنگارنگ رسید
روز پایانی مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا با کسب 3 مدال برنز دیگر ادامه پیدا کرد و قایقرانان کشورمان موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ در این رقابت ها شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا 6 تا 8 اسفندماه در شهر ناخن نایوک کشور تایلند برگزار شد. این رقابت ها امروز در 4 ماده ادامه پیدا کرد و قایقرانان ایران موفق به کسب 3 مدال دیگر شدند.
در کایاک یکنفره بانوان بزرگسالان رکسانا رازقیان مدال برنز کسب کرد.
در کانوی دونفره بزرگسالان همایون محمدپور و مهدی کریمی موفق به کسب مدال برنز شدند.
در کانوی دونفره زیر 18 سال امیر رضانژاد و محمدمهدی کنارنگ مدال برنز دریافت کردند.
امیرمحمد فتاح پور در کایاک یکنفره بزرگسالان نیز در رده چهارم قرار گرفت.
روز گذشته نیز دنیا محمدی و فائزه روناسی در کانوی دونفره زیر 18 سال بانوان مدال طلا و رکسانا رازقیان در کانوی یکنفره بانوان بزرگسالان مدال برنز کسب کردند.
در بخش مسابقات تیمی نیز در کایاک تکنفره زیر 18 سال مردان ماهان ادریسی، رضا خلیلی و دانیال ادریسی مدال نقره و در کانوی یکنفره مردان بزرگسالان امیرمحمد فتاح پور، همایون محمدپور و مهدی کریمی موفق به کسب مدال برنز شدند.
بر این اساس تیم ایران با کسب 1 مدال طلا، 1 مدال نقره و 5 مدال برنز با درخشش قایقرانان به کار خود در مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا 2017 در تایلند خاتمه داد.
کتایون اشرف در بخش بانوان و مسعود خدایاری، بردیا مهرجو و هیوا نسیمی کادر فنی تیم ملی اسلالوم را در این رقابت ها تشکیل می دادند.

 

۹ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.