شرایط فروش بلیت بازیهای کشورهای اسلامی مشخص شد

شرایط فروش بلیت بازیهای کشورهای اسلامی مشخص شد
مسوولان برگزاری چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی که امسال به میزبانی باکو پایتخت آذربایجان برگزار می شود، شرایط خرید و تهیه بلیت این مسابقات را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛افرادی که زیر 16 سال سن دارند، بایستی با یک نفر همراه که بیش از 18 سال سن دارد به ورزشگاه بیاید.این افراد بایستی حتما بلیت تهیه کنند.فروش بلیت برای کودکان زیر 16 سال با ارائه مدرک شناسایی انجام می شود. کودکان زیر دو سال نیازی به تهیه بلیت ندارند. اما بایستی در تمام مدت مسابقه در آغوش پدر یا مادرشان بنشینند و نمی توانند هیچ صندلی به خود اختصاص دهند.

همچنین مسوولان بازیها از پدرها و مادرها خواسته اند که هر کدام تنها یک فرزند را در آغوش داشته باشند. همچنین تماشاگرانی که دارای مشکلات جسمی هستند می توانند بلیت هایی تهیه کنند که برای آنها در نظر گرفته شده است. این افراد در هر ورزشگاهی صندلی های مخصوص خود نیز دارند. افراد کم توان بایستی هنگام تهیه بلیت مدارک پزشکی خود را نیز ارائه دهند. بلیت های الکترونیکی نیز در محل برگزاری هر مسابقه ای بررسی می شود.

همچنین براساس پیش بینی های انجام شده قیمت بلیت های مراسم افتتاحیه از 200 تا 20 منات آذربایجان و بلیت های مراسم اختتامیه از 100 تا 10 منات متغیر است. چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از 12 تا 22 ماه می امسال در باکو برگزار می شود.

۸ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.