انگلیسی ها به جای طلای المپیک امکانات ورزشی می خواهند

انگلیسی ها به جای طلای المپیک امکانات ورزشی می خواهند
بر اساس یک تحقیق جدید که در انگلستان انجام شده است، مردم این کشور گفته اند که :ترجیح می دهند به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشیم تا در المپیک توکیو 2020 مدال بگیریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این تحقیق را که موسسه خیریه اقتصادی «پرو بونو» انجام داده است، جامعه آماری مورد مطالعه گفته است به جای کسب مدال طلا در المپیک، ترجیح می دهند دولت امکانات ورزشی را افزایش دهد، ورودی سالن های ورزشی و تفریحی رایگان شود، اماکن ورزشی عمومی ساخته شود و ورزش در مدارس توسعه بیشتری پیدا کند.

«تانی گری تامپسون» قهرمان 11 مدال بازیهای پارالمپیک بین سالهای 1992 تا 2004 درباره نتایج این تحقیق گفت:ما در انگلستان دوست داریم فکر کنیم که یک ملتی هستیم که ورزش را دوست داریم. اما ممکن است مردمی باشیم که دیدن برنامه های ورزشی را بیشتر دوست داشته باشیم. ما می دانیم که ارتباطی بین ورزشکاران نخبه و دیگران نیست. اما باید در فعالیت های ورزشی بیشتر شرکت کنیم.» براساس نتایج این تحقیق نزدیک به یک سوم از شرکت کنندگان اعلام کرده اند که علاقه ای به بازیهای المپیک ندارند. نتایج این تحقیق نشان می دهد که 4 درصد از مردم انگلستان خواهان موفقیت ورزشکارانشان در المپیک و کسب مدال هستند و معتقدند که مدال آوران باعث می شوند که جامعه از آنها الهام بگیرند.

۸ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.