رییس لس آنجلس 2024: انصراف بوداپست ناامید کننده بود

رییس لس آنجلس 2024: انصراف بوداپست ناامید کننده بود
کیسی وارزمن رییس تیم میزبانی لس انجلس برای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 پس از انصراف بوداپست از ادامه رقابت برای میزبانی این اقدام را ناامید کننده توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛چهار روز پس از آنکه مسوولان مجارستان رسما اعلام کردند که پرونده بوداپست برای ادامه میزبانی این رقابتها بسته شد، رییس کمیته میزبانی لس آنجلس به سایت خبر اینساید گیمز گفت:نا امید کننده است وقتی می بینیم بوداپست از پیشنهاد میزبانی اش برای المپیک 2024 منصرف شد. همه ما در تیم لس آنجلس 2024، ناامید شدیم وقتی این خبر را شنیدیم.

وی گفت:ما بالاترین احترام را برای بوداپست به دلیل رویکرد پیشگامانه، طراحی و توسعه پیشنهادش برای میزبانی المپیک 2024 قائل هستیم. ما همچنان روابط دوستانه¬مان را با همکاران مجاری خود ادامه خواهیم داد.

وارزمن در ادامه تاکید کرد:دنیا به عصر بی سابقه تغییرات وارد می شود. این اتفاق «واقعیت جدیدی» برای جنبش المپیک بود و از ما خواست که جدید فکر کنیم. در حال حاضر پاریس تنها رقیب ما برای رسیدن به المپیک است.

چهارشنبه هفته گذشته بوداپست به دلیل اعتراضات داخلی و رای منفی مردمش به طرح میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024، از ادامه کار صرف نظر کرد. معترضان مجاری معتقد بودن پولی که باید برای بازیهای المپیک هزینه شود، بهتر است صرف خدمات درمانی، مدرسه سازی، بهداشت، حمل و نقل و خانه سازی شود. اما کمیته ورزشکاران بوداپست در اطلاعیه ضمن ابزار نارضایتی از این اتفاق اعلام کرد که از آنچه پیش آمده بسیار ناراحت است.

۸ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.