اولین نشست کمیته حمل مشعل بازیهای المپیک 2020 برگزار شد

اولین نشست کمیته حمل مشعل بازیهای المپیک 2020 برگزار شد
کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو روز گذشته کمیته ای تشکیل داد تا محتوای برنامه های حمل مشعل این بازیها را برنامه ریزی و مدیریت کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این کمیته قصد دارد برنامه ها و تدارکاتی که برای مراسم حمل مشعل در نظر دارد را در ماه آگوست به کمیته بین المللی المپیک ارسال  کند. این کمیته 18 عضو دارد که ریاست آن به عهده «یوکی هیکو نونمورا» است.

در اولین جلسه این کمیته که روز گذشته برگزار شد، «یوشیرو موری» رییس کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک 2020 توکیو که در این نشست شرکت کرده بود گفت: «حمل مشعل هسته و محتوای اصلی بازیهای المپیک است. ما می خواهیم مشعل سرتاسر ژاپن را طی و خصوصا از مناطق فاجعه زده گذر کند.» نخست وزیر سابق ژاپن گفت: «ما از اعضای این کمیته انتظار داریم که این را به بهترین شکل انجام دهند و هر نظر و ایده ای که دارند آن را به ما اطلاع دهند.» موری که روز گذشته در انجمن ورزش و فرهنگ سخنرانی می کرد گفت: «این مشعل در نهایت در ناحیه ای که مصیب زده و فاجعه دیده است آرام می گیرد.» در پی دیدار توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک و شینزو آبه نخست وزیر ژاپن توافق شد که «فوکوشیما» که سال 2011، به دلیل زلزله و سونامی یکی از تراژیک ترین حوادث طبیعی را تجربه کرده است میزبان رویدادهای المپیک 2020 باشد. موری همچنین سال گذشته نیز در سخنرانی عنوان کرده بود که مشعل المپیک و پارالمپیک از بخش های حادثه دیده ای در سرتاسر ژاپن عبور می کند.

۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.