پاریسی ها هم به دنبال انصراف از میزبانی هستند

پاریسی ها هم به دنبال انصراف از میزبانی هستند
یک طرح درخواست آنلاین در پاریس در حال برگزاری است تا همه پرسی برای میزبانی پاریس برای بازیهای المپیک 2024 انجام شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این طرح که به نام درخواست برای همه پرسی میزبانی پاریس 2024» در حال برگزاری است تاکنون  بیش از 5 هزار امضا دریافت کرده است. چهارشنبه هفته گذشته مردم مجارستان با مشارکت در طرحی مشابه همین طرح پاریس با  151/266 امضا که رقابت برای میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 را از دست داد.

در این طرح آمده است، ما شهروندان نمی توانیم میزبانی پاریس برای میزبانی بازیهای المپیک 2024، را بدون خودمان قبول کنیم. این پول را می توان برای پروژه های سودمندی استفاده کرد. اگر ما بخواهیم در بخش امکانات عمومی سرمایه گذاری کنیم مثل خانه سازی و توسعه زیرساختهای حمل و نقل می توانیم بدون المپیک هم آنها را انجام دهیم.

«دانیل سیمونت» عضورای شهرستان ها به روزنامه لوموند گفت: «من به شدت از این همه پرسی حمایت می کنم.» وی گفت: «برزیلی ها ابتدا از میزبانی جام جهانی 2014 بسیار خردسند بودند چرا که آنها هوادار فوتبال هستند. اما وقتی از نتایجه ریاضتی آن مطلع شدند همگی مخالف این طرح شدند.» سیمونت گفت: «این اتفاق در فرانسه هم رخ خواهد داد. بدون شک ما به این همه پرسی نیاز داریم.» با کناره گیری بوداپست تنها پاریس و لس آنجلس در رقابت برای میزبانی المپیک 2024 باقی مانده اند.

۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.