کمیته بین المللی المپیک خواستار تعامل بیشتر برای میزبانی المپیک شد

کمیته بین المللی المپیک خواستار تعامل بیشتر برای میزبانی المپیک شد
کمیته بین المللی المپیک در نامه ای که برای تمامی اعضای خود فرستاد، نوشت:وضعیت جدید سیاسی در دنیای شکننده ما، برای انتخاب شهرهای میزبان نیازمند تطبیق و تعدیل بیشتری است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نامه که مارک آدامز سخنگوی کمیته بین المللی المپیک آن را به رشته تحریر در آورده است تصمیم گیری احزاب سیاسی برای میزبانی مجارستان را سرزنش کرده و بر اجرای دستورالعمل 2020 تاکیده کرده و آن را در حال اجرا و انجام ذکر کرده است.

ما به شانس های بیشتری احتیاج داریم و در دنیایی اینچنین نیاز داریم تا با یکدیگر انسجام عمیق تری داشته باشیم.» بوداپست بعد از هامبورگ و رم از میزبانی بازیهای المپیک کناره گیری کرد. هامبورگ نوامبر سال 2015، از ادامه رقابت انصراف داد. در حال حاضر به نظر می رسد که یکی از برنامه کمیته بین المللی المپیک واگذاری میزبانی المپیک 2024 به پاریس و 2028 به لس آنجلس باشد.

هر چند که پیش از این شهردار لس آنجلس اعلام کرده بود که این شهر تمایلی برای میزبانی بازیهای سال 2028 ندارد. اما این طرح کمیته بین المللی سبب شده است که طیف وسیعی از اعضای این کمیته نسبت به آن موضع سخت گیرانه و مخالفی داشته باشند. وی در پایان این نامه گفت: «برای کمیته بین امللی المپیک مایه افتخار و مباهات است که برنامه دستورالعمل المپیک 2020 به همان خوبی اجرا می شود که برنامه ریزی و پایداری بازیهای المپیک.»

۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.