برگزاری شصت و یکمین نشست هیات اجرایی در کمیته ملی المپیک

برگزاری شصت و یکمین نشست هیات اجرایی در کمیته ملی المپیک
شصت و یکمین جلسه هیات اجرای کمیته ملی المپیک صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات شصت و یکمین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: همانگونه که پیش از این نیز اعلام شده بود،پیش نویس آئین نامه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک چند ماه پیش جهت بررسی و تصویب به کمیته بین المللی المپیک (IOC) ارسال شد که با پیگیری های مکرر کمیته ملی المپیک، نقطه نظرات اصلاحی این نهاد بالادستی اواخر هفته گذشته به دستمان رسید.
وی ادامه داد:امروز به همین دلیل موضوع بررسی نقطه نظرات IOC  در دستور کار اعضای هیات اجرایی قرار گرفت که  بررسی موارد اصلاحی مورد نظر کمیته بین المللی المپیک با شرایط موجود ورزش کشورمان تطبیق و نهایتا مورد تائید اعضای هیات اجرایی قرار گرفت و مقرر شد در اولین فرصت همراه با اصلاحات،جهت تصویب نهایی به نهاد مربوطه ارسال گردد.
شهنازی در خصوص موضوع و دستور جلسه بعدی اعضای هیات اجرایی اظهار داشت:  بحث بعدی موضوع بررسی گزارشات حسابرس کمیته ملی المپیک مربوط به سالهای 93 و 94 بود که طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک می بایست ابتدا مورد تایید اعضای هیات اجرایی و سپس مجمع عمومی قرار گیرد . این گزارش امروز مطرح و مورد تائید اعضا قرار گرفت تا در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که 23 اسفند ماه جاری برگزار می شود نیز مجددا مطرح شده و تاییدیه اعضای مجمع را نیز دریافت کند.

۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.