برنامه "برای من امکان پذیر است"در توکیو اجرا می شود

برنامه "برای من امکان پذیر است"در توکیو اجرا می شود
کمیته بین المللی پارالمپیک برنامه «برای من امکان پذیر است» را در توکیو اجرا می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته بین المللی پارالمپیک با همکاری شرکت «آگیتوس» برنامه افزایش آگاهی در مورد ورزش های پارالمپیکی را هنگام بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو برگزار می کند.

برنامه «برای من امکان پذیر است» قصد دارد تا نوجوانان گروه سنی بین 6 تا 12 سال را در جنبش پارالمپیک را در این برنامه دخیل کند. این برنامه شامل 15 درس است و توانایی ها و دستاوردهای ورزشکاران معلول را نشان می دهد.

رییس کمیته پارالمپیک «سر فیلیپ کراون» در بیانیه ای گفت:آموزش نوجوانان درباره توانایی های برجسته ورزشکاران معلول و ارزش هایی که آنها برای آن ایستادگی می کنند، سبب می شود که این کودکان هنگام بازگشت به خانه در مورد جنبش المپیک به والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ هایشان آموزش دهند. این نوجوانان به معلم هایی بدل می شوند.

وی گفت:من مطمئنم که این برنامه نه فقط برای بازیهای پارالمپیک شرایط هیجان انگیزی را خلق می کند بلکه یک عمل تسریع کننده برای تمام جامعه است تا نسل آینده بدانند که در دنیا هم چیز امکان پذیر است.

عنوان طرح «برای من امکان پذیر است» برگرفته از بازیهای پارالمپیک سوچی 2014 بود. شعار این بازیها «بدست آوردن ناممکن» انتخاب شده بود که در مراسم اختتامیه کلمه «ناممکن» با چراغ های رنگی روی سقف ورزشگاه نمایان می شود و سپس یک ورزشکار ویلچرسوار، تلاش می کند و خود را به سقف ورزشگاه می رساند و بین دو حرف I و m (‘) می گذارد تا کلمه «ناممکن» را به «برای من امکان پذیر است» بدل کند.

۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.