دکتر سعیدلو :بانوان هندبالیست به فکر مدال آوری در گوانگجو باشند

معاون رییس جمهور ورییس سازمان تربیت بدنی گفت :باتلاش وبرنامه ریزی بانوان هندبالیست ایرانی در گوانگجو به فکر کسب مدال باشند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر سعیدلو درنشست بررسی عملکرد فدراسیون هندبال اظهار داشت :باید در هندبال تمهیدات قهرمانی را مهیا کنیم تا به مدال های خوش رنگ در عرصه های بین المللی برسیم که در این راه چهار عامل را نباید فراموش کرد.
وی افزود :حضور هیئت رئیسه تمام وقت برای ارائه خدمات به مردم واثر گذارومتخصص ورزش، پیگیری وتوجه به زیر ساخت های ورزش هندبال از جمله عواملی است که باید همه تلاش کنند تا به اهداف مورد نظر برسیم.
دکتر سعیدلو با تاکید برتوجه به زیر ساخت ها، یادآور شد :اولویت نخست فدراسیون هند بال باید پیگیری وتکمیل ساخت وسازهای مانده از قبل باشد .باید 30سالن در استانها داشته باشیم و با کمک اسپانسر و بخش خصوصی به خواسته های خود برسیم.
رییس سازمان تربیت بدنی خاطر نشان کرد:به جز قهرمانی باید در همگانی کردن هندبال هم تلاش کنیم که راه موفق در این کار استفاده از دبیرستان ها است تا جایگاه لازم را به دست اوریم البته قهرمانی در هندبال جایگاه خودش را دارد.
دکتر سعیدلو در پایان یاداورشد:باید سعی کنیم هندبال را در باشگاه ها نیز رونق دهیم مخصوصا در تهران که متاسفانه علی رغم پتانسیل بالا نماینده ای در لیگ هندبال ندارد.
لازم به ذکر است در این جلسه ابتدا رحیمی سرپرست فدراسیون هندبال گزارشی از عملکرد خود رابرای حاضرین اعلام کرد .
در این جلسه سجادی، بهرام افشارزاده ،مهرداد سراجی،علی رغبتی ،تاجیک ،عالمی  حضورداشتند.

۱۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.