نگرانی ژاپن از افزایش هزینه ها برای المپیک 2020

نگرانی ژاپن از افزایش هزینه ها برای المپیک 2020
فرماندار توکیو خانم یوریکو کوئیکه در تازه ترین اظهار نظر خود گفت که از افزایش بودجه بازیهای المپیک 2020، و رسیدن آن به سقف 5/26 میلیارد دلار نگران است و از برگزار کنندگان بازیهای المپیک خواست تا مطمئن شوند که کار از کنترل خارج نشود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وی در گفتگو با خبرگزاری فرانس پرس گفت:ما هنوز آمار و ارقام مشخصی از هزینه هایی که باید انجام شود، نداریم.

فرماندار توکیو تاکید کرد:این یک سوالی است که برگزار کنندگان بازیها باید به آن پاسخ دهند. به طور خلاصه این یک سوال خوب برای مدیران و برگزارکنندگان المپیک 2020 است. در حال حاضر 6 ورزشگاه در توکیو ساخته شده است که ما باید در کاهش قابل توجه هزینه تلاش کنیم.

سال گذشته کارگروه تشکیل شده برای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو به فرماندار این شهر پیشنهاد داد که محل برگزاری مسابقات قایقرانی روئینگ، شنا و والیبال را به منظور کاهش هزینه ها تغییر دهد. به همین منظور کوئیکه تصمیم گرفت از سالن «آریاکه آرنا» به جای سالن «یوکوهاما آرنا» که قرار است ساخته شود استفاده کند.

در چند ماه اخیر بحث پیرامون بودجه بازیهای المپیک 2020 به یکی از معضلات برجسته مسوولان ژاپنی بدل شده است. ماه گذشته مشخص شد که دولت مرکزی بودجه ای حدود 427 میلیون دلار به این بازیها اختصاص داده است.

۵ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.