دیدار رییس فدراسیون جهانی تکواندو با توماس باخ

دیدار رییس فدراسیون جهانی تکواندو با توماس باخ
رییس فدراسیون جهانی تکواندو با توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری اینساید گیمز رییس کره ای فدراسیون جهانی تکواندو در مورد آماده شدن برای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو که سه سال آینده برگزار می شود و تدارکاتی که این فدراسیون برای تکواندو در نظر می گیرد با رییس آلمانی کمیته بین المللی المپیک بحث و تبادل نظر کرد.

همچنین در این دیدار رییس فدراسیون جهانی تکواندو در مورد فعالیت های انجمن بشردوستانه تکواندو نیز برای باخ توضیحاتی داد. انجمن بشردوستانه تکواندو در تلاش است تا سطح زندگی پناهنده ها را در سرتاسر دنیا ارتقا داده و آنها را به سوی ورزش سوق داده و به ورزش معرفی کند.

در این جلسه چو با باخ در مورد راه ها و ابتکار عمل های مختلف فدراسیون جهانی تکواندو برای ترویج و توسعه صلح در جهان گفتگو کردند.

دکتر چو سال 2015 در مقر سازمان ملل متحد اعلام کرد که هدفش از راه اندازی انجمن بشردوستانه تکواندو ارتقای سطح زندگی پناهنده هاست. این پروژه در حال حاضر در ترکیه، اردن، نپال و رواندا در حال اجراست و برنامه هایی برای کشورهای اتیوپی و کلمبیا نیز دارد. براساس یک گزارش تلویزیون جهانی نزدیک به 400 میلیون بیننده تلویزیونی شاهد رقابتهای تکواندوی بازیهای المپیک ریو 2016 بوده اند.

۵ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.