پیونگ چانگ دو هتل نزدیک محل برگزاری رقابتهای المپیک زمستانی می سازد

پیونگ چانگ دو هتل نزدیک محل برگزاری رقابتهای المپیک زمستانی می سازد
پیونگ چانگ اعلام کرد که دو هتل نزدیک محل برگزاری رقابتهای اسکی آلپاین در جئونگ سئون می سازد تا کمبود خوابگاه ورزشکاران این رشته را مرتفع کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ماه گذشته گروهی از اعضای بلند پایه کمیته بین المللی المپیک در بازدید از امکانات و ساخت وسازهای پیونگ چانگ از کمبود خوابگاه و نبود اتاق های کافی ایرادتی گرفته بودند. یکی از نگرانی های این افراد نبود اتاق های لازم و فاصله اقامتگاه اسکی بازان آلپاین تا مرکز شهر بود که فاصله بسیار زیادی بایستی پیموده می شد.

همچنین شهر گانگ نئونگ نیز که میزبان ورزش های یخی است با همین مشکل بعد مسافت مواجه بود. مسوولان کمیته برگزار کننده رقابتها قول مساعد داده اند که دو هتل برای برطرف کردن این مشکل خواهند ساخت. آنها مدعی شده اند که هتل های مدنظر ماه اکتبر آماده تحویل خواهند بود. یکی از این هتل ها شرکت توسعه هیوندا خواهد ساخت که انتظار می رود این هتل 204 اتاق داشته باشد.

شهر جئونگ سئون سال گذشته رقابتهای امتحانی اسکی آلپاین را با موفقیت پشت سر گذاشت. رییس کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ «لی هی بئوم» در کنفرانس مطبوعاتی خود که در حاشیه بازیهای آسیایی زمستانی ساپارو برگزار می شود به خبرنگاران گفت: کمیته برگزار کننده سخت کار می کند تا مشکلات تشخیص داده شده را اصلاح کند مشکلاتی مثل کمبود رستوران و فروشگاه در اطراف محل بازیها.

وی گفت:ما از هم اکنون برای ساخت رستوران ها و زیرساخت های حمل و نقل و رفع کردن مشکلات صوتی و سیستم جای پارک خودرو ها متمرکز می شویم. اما کیفیت یخ و برف ما از سوی مسوولان کمیته بین المللی المپیک ستوده شده است.

بئوم درباره رسوایی اخیر شرکت سامسونگ که یکی از مدیران ارشت آن به اتهام پرداخت رشوه به یکی از دوستان رییس جمهور مستعفی در زندان به سر می برد، گفت:حتی با این رسوایی اخیر من فکر نمی کنم که این موضوع تاثیری بر حمایت مالی سامسونگ از پیونگ چانگ 2018 داشته باشد.

۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.