روسیه، به دنبال استخدام قهرمان دوچرخه سواری

روسیه، به دنبال استخدام قهرمان دوچرخه سواری
روسیه در نظر دارد قهرمان سابق دوچرخه سواری داخل سالن را به عضویت تیم ملی دوچرخه سواری خود در آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فدراسیون دوچرخه سواری روسیه با «شاین پرکینز» قهرمان سابق دوچرخه سواری داخل سالن استرالیا برای قبول عضویت در تیم ملی این کشور وارد مذاکره شده است.

پرکینز در صفحه اجتماعی خود عکسی از خودش با لباس تیم ملی روسیه منتشر کرد نوشت:فدراسیون دوچرخه سواری روسیه شانس دیگری به من داده است تا رویای خود را تعقیب کنم و با دوچرخه سواران این کشور مدال های المپیک 2020 توکیو را کسب کنیم. این المپیک برای من حائز اهمیت است چرا که پدرم داریل پرکینز هم در رقابتهای المپیک 1964 توکیو شرکت کرده بود.یوری کوچریاوی دبیر کل فدراسیون دوچرخه سواری روسیه به خبرگزاری روسی آر-اسپورت گفت: پرکینز اخیرا با دوچرخه سوارهای اسپرینت سرعت روسیه تمرین می کرده است. ما به همکاری با وی برای تیم ملی دوچرخه سواری اسپرینت سرعت علاقمندیم اما باید همه چیز را مشخص و تفکیک کنیم.» پرکینز دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان و المپیک و مدال برنز انفرادی سرعت در سال 2012 است.

روسیه مدتهاست به دنبال تابعیت دادن به ورزشکاران کشورهای همسایه اش است اما این برنامه در حین بازیهای المپیک زمستانی سوچی 2014 شدت یافت. «ویکتور آهن» از کره جنوبی در بخش اسکیت سرعت و «ویک ویلد» آمریکایی در اسنوبرد با تیم های روسیه به میدان رفتند و موفق شدند که هر دو مدال طلا را از آن خود کنند.

۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.