اوجاقی:ترکیب تیم های اعزامی به جهانی و یونیورسیاد متفاوت خواهد بود

اوجاقی:ترکیب تیم های اعزامی به جهانی و یونیورسیاد متفاوت خواهد بود
سرمربی تیم ملی ووشوی ایران، گفت: ترکیب تیم های ووشوی کشورمان به منظور حضور در مسابقات جهانی روسیه و یونیورسیاد تایوان متفاوت و مجزا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛حسین اوجاقی تصریح کرد: در سال 96 مسابقات مختلفی پیش روی داریم که از چهاردهم فروردین ماه، اردوهای آماده سازی را به منظور حضور در بازی های کشورهای اسلامی آغاز می کنیم.
وی افزود: در هر وزن چند نفر به اردو دعوت می شوند و روز پانزدهم فروردین انتخابی برگزار خواهد شد تا نفرات فیکس را مشخص کنیم و اواخر اردیبهشت ماه راهی شهر باکو جمهوری آذربایجان شویم.
اوجاقی ادامه داد: سپس اواخر خردادماه اردوهای آماده سازی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهانی روسیه و یونیورسیاد تایوان شروع می شود.
وی که هدایت تیم ووشوی دانشجویان را نیز برعهده دارد، گفت: باتوجه به نزدیکی زمان برگزاری این دو رویداد طی نشستی که با مسئولان فدراسیون و اعضای کادر فنی داشتیم به این نتیجه رسیدیم تا دو تیم مجزا را برای حضور در روسیه و تایوان تشکیل دهیم.
سرمربی تیم ایران، گفت: پس از برگزاری انتخابی ها، سانداکاران اعزامی به این دو رویداد مهم مشخص می شوند.
وی افزود: هر دو رقابت دارای اهمیت و دشواری های خاص خود است و با توجه به فاصله کوتاه آن، به اوج رسانی ورزشکاران دارای اهمیت است. همچنین، آسیب دیدگی که احتمال دارد ورزشکاران را از رویدادهای بعدی دور کند باید در نظر گرفته شود.
اوجاقی تاکید کرد: باتوجه به مسابقات متعدد و مهمی که سال آینده در پیش داریم، همه قهرمانان توانمند ووشو در بخش ساندا این فرصت را خواهند داشت تا برای ورزش ایران، افتخار آفرینی کنند.
وی افزود: حتی «عرفان آهنگریان» و «یزدان میرزایی» علاقمند بودند که در صورت موفقیت در انتخابی ها در هر دو رویداد جهانی و یونیورسیاد به میدان بروند که امکان آن وجود ندارد، چراکه می خواهیم دو تیم متفاوت داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه مسابقات ساندای مردان یونیورسیاد در اوزان 52، 60، 70 و 80 برگزار می شود و ایران می تواند دو تا سه سانداکار را اعزام کند، گفت: به احتمال زیاد سه نفر اعزام می شوند. مسابقات بانوان هم در اوزان 52 و 60 کیلوگرم است که آنجا نیز به احتمال زیاد یک نفر راهی خواهد شد، چراکه هر کشور در مجموع دو بخش مردان و زنان، تنها چهار سهمیه دارد.

۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.