رامین صفویه کتف خود را به تیغ جراحان سپرد

رامین صفویه کتف خود را به تیغ جراحان سپرد
رامین صفویه ملی پوش وزن منهای 100 کیلوگرم جودو کشورمان که در جریان تمرینات از ناحیه کتف چپ دچار آسیب دیدگی شده بود کتف آسیب دیده خود را به تیغ جراحان سپرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو؛صفویه پس از انجام عمل جراحی گفت: در جریان تمرینات آماده سازی اردوی ازبکستان مصدوم شدم، شدت مصدومیتم به قدری بود که نتوانستم تیم ملی را در اردوی مجارستان همراهی کنم و با تشخیص پزشکان ظهر امروز(دوشنبه) در بیمارستان کسری تهران زیر تیغ جراحان رفتم. خدا شکر با حمایتهای مسئولین فدراسیون جودو و پزشک خوبی که معرفی کردند عمل موفقی داشتم و امیدوارم دوران نقاهتم خیلی طول نکشد و بتوانم هر چه زودتر به تمرینات بازگردم.
 قهرمان طلایی جودو کشورمان ضمن تشکر از حمایتهای مسئولین فدراسیون افزود: جا دارد در اینجا از آقای محمد رضا رودکی و همکارانشان در سازمان تیمهای ملی و حمایتهای اداره ورزش و جوانان استان قزوین و هیئت جودو استان که در این مدت از هیچ کمکی مضایقه نکردند تشکر کنم.
 گفتنی است محمد رضا رودکی مدیر تیمهای ملی جودو و تنی چند از اعضا سازمان تیمهای ملی جودو امروز باحضور در بیمارستان کسری تهران با عیادت از قهرمان طلایی جودو کشورمان در جریان وضعیت درمان وی قرار گرفتند.
 شایان ذکر است هزینه عمل جراحی رامین صفویه را فدراسیون جودو و اداره ورزش و جوانان استان قزوین متقبل شدند.

۳ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.