بوداپست احتمالا میزبانی بازیهای المپیک 2024 را از دست می دهد

بوداپست احتمالا میزبانی بازیهای المپیک 2024 را از دست می دهد
رییس کمیته پیشنهاد دهنده بوداپست به عنوان یکی از میزبان های بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024، اقرار کرد این شهر احتمالا شانس میزبانی المپیک 2024 را از دست خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بالاژ فورجس گفت: «احتمالا این میزبانی را از دست می دهیم. چرا که جنبش مدنی «نه به المپیک» توانسته است بیش از 250 هزار امضا برای برگزاری رفراندم نه به المپیک جمع آوری کند. اما شهردار این شهر همچنان در تلاش است تا بتواند این شانس را برای مجارستان حفظ کند.

به همین منظور «ایستوان تارلوس» 22 فوریه با نخست وزیر مجارستان «ویکتور اربان» درباره تغییر و تحولات پیش آمده دیدار و گفتگو خواهد کرد. اما فورجس به سایت رادیویی «اینفو رادیو» گفت: «به نظرم دیگری امیدی وجود ندارد. حق با شهردار است. این موضوع متعلق به همه ماست. کل خانواده المپیکی مجارستان، پایتخت، مجلس، دولت همه در این تصمیم متحد هستند. به نظرم هم اکنون این موضوع «به گل نشسته» است. در حالی که آرزوی 120 ساله مجارستان در حال تحقق بود. به نظر می رسد که این کشتی درحال غرق شدن است.»

بوداپست به همراه پاریس و لس آنجلس سه کاندیدای میزبانی بازیهای المپیک و پارالمیپک 2024 هستند. اگر بوداپست نتواند شرایط لازم را برای حفظ کاندیداتوری اش حفظ کند، رقابت بین پاریس و لس آنجلس حساس تر شده و این دو شهر تمام تلاش خود را برای میزبانی خواهند کرد.

۳ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.