علاقمندی شهرهای مختلف جهان برای میزبانی ورزشهای جهانی IWGA

علاقمندی شهرهای مختلف جهان برای میزبانی ورزشهای جهانی IWGA
شهرهای مختلفی از اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی علاقمند خود را برای میزبانی ورزش های جهانی اعلام کرده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مکس بی شاپ معاون رییس انجمن بین المللی بازیهای جهانی به سایت اروندد گیمز گفت:امسال بازیهای جهانیIWGA از 20 تا 30 جولای در شهر وروتسواف لهستان برگزار خواهد شد.

در این مسابقات بیش از 4500 ورزشکار از 100 جهان در 25 رشته غیرالمپیکی همچون اسکواش، طناب کشی و نوعی کشتی سنتی با یکدیگر رقابت می کنند.

وی درباره میزبانی دوره بعدی این رقابتها گفت:سال 2021 بیرمنگام در ایالت آلاباما ایالات متحده آمریکا میزبان این مسابقات است. ولی برای چهار سال بعد آن یعنی 2025، هنوز شرایط میزبانی اعلام نشده است و ما درصدد هستیم که این فرایند را با آغاز سال 2018، آغاز می کنیم.تاکنون شهرهای بسیاری از اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی اعلام آمادگی کرده اند.

انجمن بین المللی بازیهای جهانی برگزار کننده بازیهای جهانی است که هر چهار سال یک بار برای رشته های غیرالمپیکی برگزار می شود. این انجمن در هماهنگی و همکاری کامل با کمیته بین المللی المپیک است. این سازمان در سال 1981، با نام شورای بازیهای جهانی کار خود را آغاز کرد و در سال 1996 به انجمن بین المللی بازیهای جهانی تغییر نام داد.

مقر این سازمان در کشور سوییس است. مکس بی شاپ، در پایان گفت:هدف از برگزاری این بازیها ایجاد شور و نشاط در بین مردم، و ترویج ورزش همگانی است.

۲ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.