رقابتهای آزاد زمستانی سلاح های بادی بانوان/ در جدال ۴۸ تپانچه زن/ میرابی اول شد

رقابتهای آزاد زمستانی سلاح های بادی بانوان/ در جدال ۴۸ تپانچه زن/ میرابی اول شد
آخرین فینال رقابتهای آزاد زمستانی سلاح های بادی بانوان در حالی به پایان رسید که تیرانداز تهرانی، سارا میرابی در تپانچه بزرگسالان اول شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی، آخرین روز از  رقابتهای آزاد زمستانی سلاح های بادی کشور در حالی دنبال شد که در رشته تپانچه بادی بانوان بزرگسال ۴۸ تیرانداز حضور داشتند.

بابرگزاری آخرین فینال این رقابتها ، سارا میرابی از تهران با غلبه بر حریفان خود در مکان اول ایستاد و زینب طوماری از گیلان و هانیه رستمیان از مازندران به ترتیب توانستند با پشت سرگذاشتن حریفان خود در مکان های دوم و سوم بایستند.

پس از اعلام نتایج نهایی توسط هیئت داوران، بهناز غلامی از تهران، مریم خوانساری از تهران، گلنوش سبقت الهی از اصفهان، نرگس خوش اخلاق از تهران و نیلوفر برخورداری از قزوین توانستند به ترتیب در مکان های چهارم تا هشتم ایستادند.

یادآور می شود که در پایان تعدادی از ورزشکاران در خصوص تحولات ایجاد شده در تغدیه و خوابگاه ها از سرپرست فدراسیون تیراندازی کمال تشکر را داشتند.

مرحله دوم رقابتهای آزاد زمستانی سلاح های بادی کشور از ۲۸ الی ۲۹ بهمن ماه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در سالن ۸۰خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.