شهردار ساپارو: میزبان بی رقیبی خواهیم بود

شهردار ساپارو: میزبان بی رقیبی خواهیم بود
شهردار شهر ساپارو، میزبان هشتمین دوره بازیهای زمستانی آسیایی گفت: من متعهد می شوم که مهمانواز بی رقیبی در طول بازیها باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کاتسوهیرو آکیموتو در آستانه افتتاحیه این بازیها به ژاپن تامیز گفت:من عمیقا هیجان زده هستم. زیرا در طول 30 سال اخیر این سومین مرتبه است که ساپارو میزبانی رقابتهای ورزشی را به عهده دار می شود. مردم بسیاری از کشورها و مناطق گوناگون آسیا به ساپارو و ابیهیرو می آیند و ما هم در تلاش هستیم تا میزبانان بی رقیب برای آنها بوده و بهترین میزبانی را انجام دهیم.

در حال حاضر اعضای شورای المپیک آسیا در گراند هتل ساپارو اقامت دارند و نیروهای داوطلبی که از مدتها قبل برای این رقابتها آموزش های لازم را دیده اند در حال خدمات رسانی به ورزشکاران، مربیان، مسوولان تیم ها و میهمانان این بازیها هستند.

فردا همزمان با افتتاح رسمی این مسابقات، رقابتهای مقدماتی کرولینگ و هاکی روی یخ نیز آغاز می شود. همچنین برای اولین بار در این بازیها دو کشور استرالیا و نیوزلند نیز شرکت می کنند اما واجد دریافت مدال نیستند.

هشتمین دوره بازیهای زمستانی آسیایی از فردا در شهر ساپارو ژاپن آغاز می شود و این رقابتها تا 26 فوریه ادامه خواهد داشت. 64 رویداد ورزشی در جریان این رقابتها برگزار خواهد شد.

۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.