سجادی: تا دو ماه آینده تکلیف اکثر فدراسیون‌ها مشخص می‌شود

معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی گفت: مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی به هیچ عنوان تشریفاتی نبوده و اگر چنین نبود یقینا اولین کسی که در این مجامع حضور نمی یافت، خود من بودم.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک، حمید سجادی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از 20 فدراسیون در وضعیت بلاتکلیفی هستند خوشبختانه امروز با برگزاری اولین مجمع انتخاباتی در فدراسیون اسکی باب جدیدی برای برگزاری مجامع انتخاباتی باز شد تا حد اکثر ظرف دو ماه آینده تکلیف اکثر فدراسیون‌هایی که مجامع آنها به تعویق افتاده بود، مشخص شود.
وی با اشاره به برگزاری مطلوب مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی یادآور شد: یقینا همه خانواده اسکی باید فدراسیون را در پیشبرد برنامه هایش یاری کنند و از طرفی خود فدراسیون نیز در این رابطه باید از دیدگاه‌های کارشناسان نهایت استفاده را در جهت توسعه قهرمانی و همگانی این رشته ببرد.
وی با اشاره به تایید برنامه‌های فدراسیون اسکی در نشستی که با حضور دکتر سعید لو برگزار شده است، یادآور شد: نقش حمایتی سازمان تربیت بدنی از فدراسیون های ورزشی بر اساس برنامه های توسعه ای آنها خواهد بود و در این راستا هر گونه نیاز مالی فدراسیون ها بر اساس برنامه مورد اشاره برطرف خواهد شد.
سجادی با اشاره به در پیش بودن بازی های آسیایی گوانگ جو و المپیک لندن یادآور شد: یقینا از دو سال پیش برنامه حضور پرقدرت در بازی های آسیایی گوانگ جو آغاز شده و ما در یک سال پیش روی باید با دقت و نگاه تخصصی این برنامه ها را پیش ببریم تا ضمن درخشش در گوانگ جو بتوانیم برای المپیک لندن نیز با آمادگی کامل پیش برویم.
معاون سازمان تربیت بدنی درباره کسانی که از راس فدراسیون های ورزشی کنارگذاشته می شوند، تصریح کرد: طبق الحاقی اساسنامه فدراسیون های ورزشی این قبیل افراد حداقل در یک دوره انتخابات فدراسیون های ورزشی نمی توانند کاندیدا شوند و برای دوره های بعدی باید مجوز رییس سازمان را دریافت کنند این نکته‌ای کاملا شفاف و روشن است.
سجادی درخصوص اخباری مبنی بر تغییرات گسترده در راس فدراسیون های ورزشی تصریح کرد: روشن است که همه چیز در این رابطه بر اساس برنامه فدراسیون ها پیش می رود از طرفی تاکنون با 50 درصد فدراسیون‌های ورزشی نشست بررسی عملکرد و برنامه های آنها برگزار شده و در این میان تنها 4 فدراسیون دچار تغییر و تحول شده اند و این تغییرات هم بر اساس برنامه خود فدراسیون‌ها صورت گرفته است بنا براین این شایعات به هیچ عنوان صحت ندارد..

۱۰ آذر ۱۳۸۸ ۱۳:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.