پایان تلاش نمایدگان ایرانی در رقابتهای شطرنج قهرمانی بانوان جهان

پایان تلاش نمایدگان  ایرانی در رقابتهای شطرنج قهرمانی بانوان جهان
نمایندگان ایران از رقابتهای شطرنج قهرمانی جهان کنار رفتند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، در ادامه رقابتهای شطرنج قهرمانی بانوان جهان و در مرحله پلی آف «میترا حجازی‌ پور» که در دیدارهای روز شنبه و یکشنبه به یک برد و یک باخت دست یافته بود، در دو بازی سریع مرحله پی آف ابتدا حریفش را شکست داد، اما در دیدار بعدی مغلوب شد تا رقابتش با نماینده روسیه ادامه داشته باشد.

تنها نماینده باقی مانده ایران در مسابقات شطرنج قهرمانی جهان در دو دیدار تکمیلی نخست علیرغم پیش افتادن از حریف موفق نشد از سد این حریف روس عبور کند. وی در ادامه در بخش سریع یک برد و یک باخت کسب کرد تا کار به بخش برق‌آسا کشیده شود. در دیدارهای برق‌آسا نیز حجازی پور صاحب یک برد و یک تساوی شد تا تکلیف بازیکن صعودکننده در بازی رستاخیز مشخص شود. در این بازی حجازی‌پور علیرغم برتری نسبت به حریف زمان را از دست داد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

پیشتر سارا السادات خادم الشریعه نایب قهرمان مرحله دوم رقابتهای جایزه بزرگ بانوان جهان ، با یک شکست و یک تساوی در مرحله پلی آف بخش نخست رقابتها از راهیابی به دور دوم بازماند.
 آتوسا پور کاشیان نیز با کسب یک پیروزی و یک شکست حذف شده بود تا بدین ترتیب پرونده نمایندگان شایسته ایران در رقابت های قهرمانی شطرنج زنان جهان بسته شود.

مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان 23 بهمن ماه، با شرکت 63 شطرنج باز زن برتر جهان درهتل اسپینانس پالاس تهران آغاز و همچنان ادامه دارد.

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.