تیراندازان ایران در مسابقات بین‌المللی چک 12مدال گرفتند

در پایان مسابقات آزاد جایزه برزگ تیراندازی در کشور چک در رشته‌های تفنگ و تپانچه‌ی بادی نمایندگان ایران موفق شدند ‌در مجموع 12 مدال برای ایران کسب کنند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در روز دوم مسابقات در رشته‌ی تفنگ بادی زنان و در رده‌ی بزرگسالان الهه احمدی در مجموع با کسب ‌٤/٤٩٧ امتیاز سوم شد. مریم طالبی نیز با ‌٥/٤٩٤ امتیاز رده‌ی ششم را به خود اختصاص داد.

در بخش جوانان؛ مه‌لقا جام‌بزرگ با ثبت رکورد ‌٤٩٨ امتیاز قهرمان شد. نسیم سعیدی نیز با دریافت ‌٤٩٦ امتیاز رده‌ی دوم را به خود اختصاص داد.

در رده‌ی نوجوانان هم نوشین شهبازی‌فرد با کسب ‌٣٨٥ امتیاز بر سکوی دوم ایستاد. دینا فرزادخواه با ثبت رکورد ‌٣٨٢ امتیاز رده‌ی ششم را از آن خود کرد و مائده سادات امین‌زاده با ‌٣٧٨ امتیاز در مکان دوازدهم قرار گرفت.

در رشته‌ی تپانچه‌ی بادی زنان و در رده‌ی بزرگسالان فاطمه حسینی با ‌٤٨٠ امتیاز نایب قهرمان شد. بهناز غلامی با ثبت رکورد ‌٤٧٩ امتیاز نشان برنز را از آن خود کرد. مریم سلطانی دیگر تیرانداز تپانچه‌ی ایران با ثبت رکورد ‌٤٧٦ امتیاز در رده‌ی پنجم قرار گرفت.

در رده‌ی جوانان اکرم رمضانی با کسب ‌٤٦٨ امتیاز سوم شد و شیدا دبیر با دریافت ‌٤٦٥ امتیاز عنوانی بهتر از هفتمی کسب نکرد.

در بخش نوجوانان هم محدثه لطفی با دریافت ‌٣٦٥ امتیاز قهرمان شد و نشان طلای این رشته را برگردن آویخت. منیژه زارع با دریافت ‌٣٥٧ امتیاز و یاسمن حیدری با کسب ‌٣٤٧ امتیاز به ترتیب چهارم و ششم شدند.

در رشته‌ی تفنگ بادی مردان و در رده‌ی بزرگسالان صابر پرستی با کسب ‌٥٩٠ امتیاز دهم شد. احمد خوب‌شه‌میرزادی با همین امتیاز در رده‌ی یازدهم قرار گرفت و حسین باقری با ثبت رکورد ‌٥٨٣ امتیاز در رده‌ی هفدهم جای گرفت.

در بخش جوانان نیز ساسان شه‌سواری با دریافت ‌٥٧٧ امتیاز عنوان نهمی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در رشته‌ی تپانچه‌ی بادی مردان و در رده‌ی بزرگسالان ابراهیم برخورداری با مجموع ‌٦٧٥ امتیاز برنزی شد. در رده‌ی جوانان سپهر صفاری با ‌٦٥٤ امتیاز و میلاد طالبی با ‌٦٥٢ امتیاز به ترتیب رده‌های پنجم و ششم را به خود اختصاص دادند.

پیش از این در روز اول سپهرصفاری در تپانچه بادی جوانان با امتیاز کل 667/5 به مقام دوم رسید و الهه احمدی در رشته تفنگ بادی بزرگسالان با امتیاز کل 497/9 به مقام دوم رسید و مریم سلطانی در رشته تپانچه بادی بزرگسالان با امتیاز کل 479 دوم شد . این مسابقات در دو روز 6 و 7 آذر برگزار گردید و صبح دیروز کاروان ایران با 12 مدال به کشور باز گشت .

۱۰ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.