درخشان ناظر فدراسیون جهانی جودو در بازی های کشورهای اسلامی شد

درخشان ناظر فدراسیون جهانی جودو در بازی های کشورهای اسلامی شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش،محمد درخشان گفت: فدراسیون جهانی جودو چهارشنبه گذشته در نمابری این موضوع را اعلام کرد. البته این اطلاعات اولیه بود و به طور یقین در روزهای آینده، جزئیات از سوی فدراسیون جهانی اعلام خواهد شد.
وی افزود: بازی های کشورهای اسلامی برای ورزش ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و تیم ملی جودو نیز در آن شرکت خواهد کرد و تلاش می کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.
رئیس فدراسیون جودو اظهار داشت: چند مرحله اردوی داخلی و حضور در کمپ های بین المللی را پشت سرگذاشته ایم تا تیم خوبی را برای حضور در قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی که اوایل سال آینده برگزار می شوند، مهیا کنیم.
درخشان گفت: این دو رویداد در فاصله کوتاهی از یکدیگر برگزار می شوند و برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، ضمن اینکه در بازی های کشورهای اسلامی علاوه بر مسابقات انفرادی، رقابت تیمی جودو نیز وجود دارد.
وی در مورد برنامه های برون مرزی جودوکاران ایران، توضیح داد: در نظر داریم تا ملی پوشان را به مسابقات بین المللی گرجستان و جمهوری آذربایجان اعزام کنیم تا با قدرت بیشتری روند آماده سازی خود را طی کنند.
منبع:ایرنا

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.