بیست وهشتمین دوره یونیورسیاد زمستانی دانشجویان جهان؛بازگشت تیم اسکی دانشجویان به ایران

بیست وهشتمین دوره یونیورسیاد زمستانی دانشجویان جهان؛بازگشت تیم اسکی دانشجویان به ایران
تیم ملی اسکی بانوان دانشجویان ایران در حالی روز گذشته وارد کشور شد که در آخرین روز رقابتهای آلپاین یونیورسیاد موفق به کسب عنوان سی و ششمی در میان برترین های جهان شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی،  دهمین روز از برگزاری مسابقات یونیورسیاد دانشجویان در مواد مختلف پیگیری شد که دانشجویان ایرانی در رشته اسکی آلپاین در ماده مارپیچ کوچک به مصاف حریفان خود رفتند.
بنا براین گزارش در این رقابت که با شرکت 66 دانشجو برگزار شد ، در پایان دور اول و دوم به ترتیب فروغ عباسی با رکورد 1:51:52 در جایگاه 36 و نجمه زالی با رکورد 2:04:42 در مکان 38 قرار گرفتند و صدف ساوه شمشکی دیگر اسکی باز ایرانی هم نتوانست به خط پایان مسابقات برسد و از مسابقات حذف شد. در این ماده اسکی باز بلاروس با رکورد 1:32:57 به مدال طلا دست یافت و اسکی باز آلمانی با رکورد 1:32:67 نقره گرفت و نماینده سوئد با رکورد 1:32:80 به مدال برنز دست یافت.
اسکی بازان کشورمان پیش از این در ماده مارپیچ بزرگ توانسته بودند توسط فروغ عباسی در جایگاه چهلم و صدف ساوه شمشکی در جایگاه چهل و یکم این مسابقات قرار بگیرند.
تیم اسکی دانشجویان کشورمان که با ترکیب  صدف ساوه شمشکی ، فروغ عباسی و نجمه زالی تروجنی و با هدایت افسانه ساوه شمشکی و فاطمه کیا دربند سری در این رقابتها شرکت کرده بودند عصر روز گذشته به ایران بازگشتند.
بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد زمستانی دانشجویان جهان از روز دهم بهمن در آلماتی قزاقستان آغاز و آخرین روز این رقابتها امروز پیگیری و مراسم اختتامیه امشب برگزار خواهد شد.

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.