پیام تبریک کیومرث هاشمی به کیانوش رستمی

پیام تبریک کیومرث هاشمی به کیانوش رستمی
رئیس کمیته ملی المپیک کسب عنوان بهترین وزنه‌بردار سال ۲۰۱۶ را به کیانوش رستمی تبریک گفت.

به گزارش روابط عومی گکمیته ملی المپیک؛ در متن این پیام که بعد از انتخاب کیانوش رستمی با 20 هزار رای در سایت فدراسیون بین‌المللی وزنه برداری به عنوان برترین وزنه بردار سال 2016 میلادی صورت گرفت، آمده است:

جناب آقای کیانوش رستمی
ورزشکار ارزشمند و با اخلاق ایران اسلامی
موفقیت شما در بازیهای المپیک 2016 ریو و کسب مدال ارزشمند طلای این دوره از بازی‌ها شایستگی و توانایی فنی و درایت شما در عرصه ورزش قهرمانی را نشان داد که موجب شادی دل میلیون‌ها ایرانی شد. حال انتخاب شما به‌عنوان برترین وزنه بردار سال 2016 میلادی آنهم با رای مستقیم مردم و ورزش دوستان نشان دهنده این است که خوشبختانه در کنار ابعاد قهرمانی و ورزشی توانسته‌اید در بعد معنوی و پهلوانی ورزش که مبین مردم داری و خضوع جنابعالی است نیز به‌درستی گام برداشته و در دل علاقمه‌ندان به ورزش قهرمانی به‌خصوص اهالی رشته پرافتخار وزنه برداری جا باز کنید.
بی‌شک مردم قدردان جمهوری اسلامی ایران که همیشه یار و یاور مسئولین و ورزشکاران بوده اند، امشب نیز با شنیدن کسب این افتخار بزرگ که نصیب ورزش کشورمان شده شاد خواهند شد.
این موفقیت بزرگ را به شما، خانواده محترم، خانواده پرافتخار وزنه برداری، جامعه بزرگ ورزش کشور و مردم همیشه در صحنه تبریک گفته و امیدوارم همواره در تمامی مراحل زندگی موفق و موید باشید.

کیومرث هاشمی
رئیس کمیته ملی المپیک

۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ۲۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.