چهارمین دوره مسابقات جهانی پومسه – مصر؛1 نقره و 2برنز در روز نخست مسابقات توسط ملی پوشان پومسه صید شد

چهارمین دوره مسابقات جهانی پومسه – مصر؛1 نقره و 2برنز در روز نخست مسابقات توسط ملی پوشان پومسه صید شد
در نخستین روز از مسابقات پومسه قهرمانی جهان در مصر که روز گذشته برگزار شد 3 نشان نقره وبرنز برای تیم ملی ایران بدست آمد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک:در بخش مردان در رده سنی 14تا18 سال مهدی جمالی فشی به مدال نقره رسید وپس از کره درمکان دوم قرار گرفت .این در حالی است که پیش از آن جمالی با اشتباه کمیته داوران از مدال بازمانده بود پس از اعتراض و پیگیری فدراسیون تکواندو ایران مدال نقره به وی تعلق گرفت .   
در رده سنی 41تا50 سال علی براری دیگر نماینده پوسه ایران در فینال رقابتها پس از کره ودانمارک در مکان سوم ایستاد وبه مدال برنز بسنده نمود
در بخش بانوان نگین گیل سمایی در رده سنی 14 تا18 سال پس از صعود به مرحله فینال رقابتها در میان 8 پومسه رو توانست پس از کره و چین تایپه در مکان سوم قرار گیرد وبه مدال برنز دست یابد.
امروز در ادامه این رقابتها در بخش تیمی رده سنی بالای 35 سال و در بخش انفرادی هادی ترکاشوند در رده سنی 51 سال به بالا ، علی نادعلی دررده سنی 19 تا 31 سال و مهسا مردانی در بخش بانوان و در رده سنی 19 تا  31 سال به اجرای فرم می پردازند .
همچنین بانوان محجبه ایران با پوشش آراسته و اسلامی خود جلوه ای خاص به حضور زن مسلمان ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان بخشیدند.
بر اساس این گزارش پومسه کاران زن مسلمان سایر کشورها مانند مصر نیز همچون اعضای تیم ملی ایران با پوشش اسلامی در این رقابتها حضور دارند . 

۱۰ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.