حسین اوجاقی:اردوی کشورهای اسلامی بطوررسمی از 15فروردین آغاز می شود

حسین اوجاقی:اردوی کشورهای اسلامی بطوررسمی از 15فروردین آغاز می شود
نفراتی که کاندیدای حضور در اردوی کشورهای اسلامی هستند مشخص شده و بطور رسمی اردوی تیم اعزامی به باکو از 15 فروردین ماه سال 96 آغاز می شود.

حسین اوجافی سرمربی تیم ملی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی و مدیر فنی تیم های ملی ووشو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:ما در دوره گذشته بازیهای کشورهای اسلامی در ساندای مردان و تالوی مردان و زنان نماینده داشتیم ولی در این دوره از بازیهای کشورهای اسلامی،کشور میزبان فقط در ساندای مردان اعلام داشت که کشورها نماینده اعزام کنند و به همین دلیل ما از اوزان 52 کیلو گرم تا 75 کیلو گرم ساندای مردان، نماینده راهی این دوره از بازیها خواهیم کرد.
وی ادامه داد:ووشو کاران ما در حال حاضر درگیر رقابتهای کشوری و لیگ هستند و در واقع با یک آمادگی نسبی و مطلوب وارد اردوی تیم ملی خواهند شد و ما در نظر داریم با برگزاری رقابتهای انتخابی در 6 وزن،نفرات نهایی اعزامی به این رقابتها را مشخص کنیم تا اردوی آماده سازی آنها در زمان مقرر در آکادمی ووشو آغاز شود.
مدیر تیمهای ملی ووشو در خاتمه خاطر نشان کرد:تلاش ما بر این است تا همچون دوره گذشته این بازیها،ووشو با مدال آوری خود نقش بسزایی در افزایش جایگاه ایران در رنکینگ رده بندی مدالی داشته باشد.

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۸:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.