تفاهم نامه فدراسیون انجمن های ورزشی و وزارت علوم امضا شد؛محمد علیپور :تعامل با مراکز دانشگاهی نیاز حیاتی است

تفاهم نامه فدراسیون انجمن های ورزشی و وزارت علوم امضا شد؛محمد علیپور :تعامل با مراکز دانشگاهی نیاز حیاتی است
محمد علیپور در مراسم امضای تفاهم نامه میان فدراسیون انجمن های ورزشی و تربیت بدنی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، تصریح کرد : تعامل با مراکز دانشگاهی نیازی حیاتی است و باید اینگونه رایزنی ها بمنظور ارتقای سطح دانش انجمن های تحت پوشش بیش از پیش تداوم داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ، در این مراسم که در محل دفتر رییس این فدراسیون تشکیل شد ، علیپور اضافه کرد : فدراسیون انجمن های ورزشی 17 انجمن را هدایت می کند که در این میان ، 9 رشته تحت پوشش در بازیهای آسیایی ، 4 رشته در بازیهای المپیک و سه رشته در بازیهای ساحلی حق حضور دارند لذا باید بدون کوچکترین جبهه گیری و اصطکاک ، راه را برای ارتقای سطح دانش مربیان ، داوران ،ورزشکاران هموار کنیم .
وی افزود: بهترین گزینه در این راستا ، تعامل با مراکز دانشگاهی است و امروز بسیار خوشحال هستم که به عنوان یک معلم ، در کنار دکتر محمد پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم هستم و با هم این تفاهم نامه را امضا می کنیم .
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در ادامه گفت:خوشبختانه برخی از رشته های ما همانند انجمن دارت در این عرصه فعال هستند که امضای تفاهم نامه میان حمیدآذرپور رییس تلاشگر این انجمن با دانشگاه حکیم سبزواری ، از آن جمله است . اما به اعتقاد من باید این پیوند بیش از پیش تداوم داشته باشد و جا دارد از حسن نیت دکتر پورکیانی کمال تشکر را داشته باشم .
براساس این گزارش دکتر محمد پورکیانی نیز در مراسم امضای این تفاهم نامه ، عنایت ویژه فدراسیون انجمن های ورزشی به همکاری با تر بیت بدنی وزارت علوم را قابل تحسین دانست و گفت : مدیران و روسای کاردان و اکتیوی در این فدراسیون پرکار و پر جمعیت فعالیت می کنند که این جای خوشوقتی دارد .
وی گفت : علم و عمل باید باهم تلفیق شود و امروز وقت آن است تا هم افزایی بین مراکز عالی دانشگاهها و فدراسیونها به یک فرهنگ تبدیل شود.
دکتر پورکیانی در ادامه اظهار داشت : علاقه وافر رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و دیگر رشته های تحت پوشش از جمله دارت به تعامل با مراکز دانشگاهی باید الگو شود و امید است که بتوانیم در پرتو این همکاری ، در راستای ارتقای سطح دانش انجمن های تحت پوشش این فدراسیون اهتمام کنیم .
در این مراسم ، دلداده مهربان سرپرست دبیری فدراسیون ، سیروس عالمی مشاور اجرایی نیز حضور داشتند. همچنین در این مراسم ، امضای تفاهم نامه میان انجمن دارت و دانشگاه " حکیم سبزواری" سبزوار به امضا رسید که گزارش آن متعاقبا ارسال خواهد شد.

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.