آغاز سمینار سرپرستان کاروان های اعزامی به بازیهای المپیک زمستانی 2018

آغاز سمینار سرپرستان کاروان های اعزامی به بازیهای المپیک زمستانی 2018
سمینار سرپرستان کاروان های اعزامی به بازیهای المپیک زمستانی سال 2018 از امروز در پیونگ چانگ کره جنوبی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سمینار سرپرستان کشورهای شرکت کننده در بازیهای المپیک زمستانی 2018 از امروز در شهر پیونگ چانگ میزبان این رقابتها برگزار می شود و از کشورمان سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و سید سعید افتخاری، معاون امور برون مرزی کمیته ملی المپیک در این نشست حضور دارند.
طبق برنامه اعلام شده، نمایندگان شرکت کننده این سمینار طی سه روز  در جلسات مسئولین کمیته برگزاری در خصوص موضوعاتی از قبیل ثبت نام رشته های ورزشی، دهکده های المپیک، مکان های تمرین و مسابقات، حمل و نقل، اسکان، صدور کارتهای شناسایی، بلیط مسابقات در مرکز همایش های ALPMSIM  به بررسی موضوعات مختلف فوق خواهند پرداخت و سپس نمایندگان کشورهای شرکت کننده در این سمینار ازمراکز برگزاری مسابقات و تمرینات رشته های مختلف  بازدید خواهند کرد.
نمایندگان اعزامی کشورهای مختلف حاضر در این سمینار همچنین فرصت خواهند داشت تا بمنظور جمع بندی و طرح موضوعات خاص مرتبط به خود با نماینده معرفی شده از سوی کمیته برگزاری بازیها جلسه ای رو در رو داشته باشند.
لازم به ذکر است:بازی های المپیک زمستانی از تاریخ نهم لغایت بیست و پنجم فوریه سال 2018 میلادی در پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار خواهد شد.


۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ۰۸:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.