پیروزی شاگردان وکیلی در دومین دیدار تدارکاتی

پیروزی شاگردان وکیلی در دومین دیدار تدارکاتی
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار تدارکاتی و برون مرزی خود در شهر دوپنیتسای بلغارستان به پیروزی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک  وب ه نقل از سایت فدراسیون والیبال، اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از روز شنبه در شهر دوپنیتسای بلغارستان آغاز شده است و تا 22 بهمن ماه در این کشور ادامه خواهد داشت.
ملی پوشان ایران عصر روز یکشنبه در دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف تیم منتخب جوانان و امید شهر دوپنیتسای بلغارستان رفتند و این تیم را سه بر یک شکست دادند.
شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ست نخست 25 بر 22 مغلوب تیم میزبان شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22 ، 25 بر 22 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار نخست تدارکاتی خود نیز این تیم را که ترکیبی از نوجوانان و جوانان بود، در پنج ست متوالی شکست داد.
ملی پوشان نوجوان کشورمان در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود امروز (دوشنبه) در سومین مسابقه به مصاف تیم سوپر لیگی marek dupnitsa می روند. این تیم در دو سال گذشته قهرمان سوپر لیگ بلغارستان شده است و در حال حاضر در رتبه پنجم لیگ بلغارستان قرار دارد.
مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، امیر حسین صابری، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، سهیل کمال آبادی، محمدرضا بیک، بهزاد فتوحی فر، محمدرضا حضرت پور، مهران فیض امام دوست و محمدرضا طهماسبی 13 بازیکن شرکت کننده در اردوی برون مرزی بلغارستان هستند.
محمد وکیلی به عنوان سرمربی، سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، مهران زارع، آرش صادقیانی، پویا عزیزی، یاشار جوادی و مهران پشنگ (کمک مربیان) بهزاد میرزائی به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی والیبال نوجوانان را همراهی می کنند.
تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا که از 8 تا 16 فروردین ماه سال 96 به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار برگزار می شود، آماده می کند.

۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.