رضوانی:مدارس شنا نقش مهمی در بارورسازی استعدادها دارند

رضوانی:مدارس شنا نقش مهمی در بارورسازی استعدادها دارند
مجمع عمومی سالیانه هیات شنا استان یزد، روز گذشته (سه شنبه) با حضور رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور و سایر اعضا در این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع  عمومی سالیانه هیات شنا استان یزد روز گذشته (سه شنبه) با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش، محمدرضا باغستانی رئیس هیات شنای استان یزد، مهدی پیشکوهی‌پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان و جمعی از مسئولین کمیته‌ها و روسای هیات‌های شنای شهرستان‌ها و سایر اعضای مجمع برگزار شد.
محسن رضوانی در حاشیه این مجمع با بیان اینکه ورزش شنا دیربازده است و نیاز به سعه صدر و صبوری دارد، اظهار داشت: اما اگر این ورزش به نتیجه برسد، دستاوردهای بسیار خوبی دارد به عنوان نمونه با یک شناگر می‌توان مثل یک تیم در المپیک مدال کسب کرد.
وی بیان کرد: یکی از بزرگترین انگیزه‌های هر پدر و مادری یاد دادن ورزش شنا به فرزندانشان است که لازم است این انگیزه‌ها را جذب و مدیریت کنیم.
رضوانی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در سال آینده نصف درآمد استخرها به هیأت‌های استانی داده خواهد شد تا کمتر دغدغه مشکلات مالی را داشته باشند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همچنین بیان کرد: از سال آینده کسانی که در امور ورزشی ساخت و ساز داشته باشند، این اقدام آنها جزو مالیاتشان به حساب می‌آید و به طور قطع در این زمینه نیز شاهد شکوفایی رشته‌های ورزشی خواهیم بود.
وی ادامه داد: علاوه بر آن از محل درآمدی که از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در کشور حاصل می‌شود، مقرر شده ۲۷ درصد در رشته‌های ورزشی هزینه شود که امیدواریم به رشته شنا نیز توجه ویژه صورت گیرد و در این صورت به طور قطع شاهد شکوفایی رشته‌های ورزشی در کشور خواهیم بود.
رضوانی همچنین با تأکید بر اهمیت به روز رسانی علم مربیان شنا در سطح کشور خاطرنشان کرد: دو مدرس در استان‌ها حضور خواهند یافت تا نسبت به به‌روز رسانی داشته‌های فعالان رشته شنا فعالیت کنند.
وی تصریح کرد: به طور قطع به دانش مربیان خارجی در شنا نیاز داریم و از برنامه‌های آتی فدراسیون نیز استفاده از حضور آنها است. اما اگر در استان‌هایی نظیر یزد که باشگاه‌های قوی دارند در صورت تمایل به حضور این مربیان، آماده همکاری هستیم.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مدارس شنا نقش مهمی در بارورسازی استعدادها دارند و همه می‌توانند در این مدارس تمرین کرده و برای فعالیت‌های قهرمانی آماده شوند بنابراین در راستای حمایت از مدارس و راه‌اندازی مدارس شنا در کشور نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که از همه هیأت‌ها خواستار همکاری و مساعدت هستیم.

۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.