الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانوکانادایی:در بوشهر شرایطی هم تراز با اردوهای برون مرزی داشتیم

الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانوکانادایی:در بوشهر شرایطی هم تراز با اردوهای برون مرزی داشتیم
سرمربی تیم ملی کانوکانادایی در پایان اردوی آمادگی این تیم در بوشهر با اعلام رضایت از برگزاری این اردو و شرایط آن، درباره تمرینات تیم ملی گزارش داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی؛الیاس اقلیمی در خصوص تمرینات زمستانی ملی پوشان در بوشهر اظهار داشت: پس از انجام تمرینات قدرتی بدنسازی در دریاچه آزادی به همراه 8 قایقران از 4 دی ماه تمرینات زمستانی خود را در بندر بوشهر شروع کردیم. در این اردوی 30 روزه طبق اهداف از پیش تعیین شده علاوه بر ادامه تمرینات بدنسازی، شنا و دویدن، حدود 720 کیلومتر پارو زدیم.
وی سطح اردوی بوشهر را در حد و اندازه های اردو های خارجی ارزیابی و تصریح کرد: در بوشهر هر چه می خواستیم داشتیم و علاوه بر محل تمرین بسیار عالی و در اختیار داشتن تجهیزات بدنسازی و خوابگاه، تغذیه و سرویس دهی نیز بی نظیر بود. تنها تفاوت این اردو با اردو های برون مرزی حضور تیم های خارجی و حریفان خوب تمرینی در کمپ های خارجی بود.
اقلیمی با اشاره به سطح بالای رشته کانوکانادایی در آسیا گفت: با توکل به خدا و ادامه تمرینات، امیدوارم در سال های آینده بتوانیم رنکینگ ایران را در جهان بهبود ببخشیم و در تمامی مواد این رشته در آسیا مدال آور باشیم.
سرمربی تیم ملی کانو کانادایی ضمن تشکر و قدردانی ویژه از رئیس فدراسیون بیان کرد: تلاش هیات و مسئولین ورزش استان بوشهر در برگزاری این اردو ارزشمند بود که جا دارد از مهدی زارعی رئیس هیات، سیدغلامرضا حسینی دبیر و هادی کللی مسئول کمیته آبهای آرام هیات برای شرایط ایده آلی که برای ملی پوشان فراهم کردند تشکر کنم.
اقلیمی در پایان تصریح کرد: خدا رو شکر می کنم که توانستیم اردویی با این شرایط را در کشور خودمان و با هزینه بسیار کمتر از اردوهای برون مرزی برگزار کنیم و امیدوارم در آینده نیز اردوهای این چنینی در نقاط مختلف میهن عزیزمان داشته باشیم.

۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.