مایدا: هرگز به سطح فنی حریفان نمی اندیشمآینده بسیار خوبی در انتظار والیبال بانوان ایران است

مایدا: هرگز به سطح فنی حریفان نمی اندیشمآینده بسیار خوبی در انتظار والیبال بانوان ایران است
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: اولویت نخست برایم تیم ارتقاء فنی تیم ایران است و هرگز به سطح فنی حریفان نمی اندیشم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مایدا چیچیچ در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال بانوان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: هیچ وقت به سطح فنی یک تورنمنت یا حریفان ایران که در آن تورنمنت حضور دارند، فکر نمی کنم. تنها به تیم ایران و روش های افزایش توانایی بازیکنان فکر می کنم تا با آمادگی بیشتری در رقابت های پیش رو شرکت کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان با بیان اینکه نکته مثبت بازیکنان ایران انگیزه بسیار بالا برای تمرین است، گفت: اکثر کادر فنی دو تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان مشترک هستند و روزانه هشت ساعت با بازیکنان تمرین می کنند. البته برای نوجوانان از دو مربی دیگر هم کمک می گیریم.
مایدا در پاسخ به این سئوال که آیا لیگ برتر بانوان را رصد می کند و بازیکنان انتخاب شده برای تیم ملی بر چه اساسی است؟ گفت: من تمامی دیدارهای لیگ برتر والیبال بانوان را رصد می کنم. یا خودم در مسابقات شرکت می کنم و یا آنالیزور تیم گزارش آنان را برایم تهیه می کند. البته فیلم تمامی بازی ها را نیز در اختیار داریم. بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بهترین های لیگ برتر هستند و از این نظر شک نداشته باشید.
وی در پاسخ به این پرسش که نظرتان درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی مردان چیست، گفت: مطمئن هستم که دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال بهترین گزینه را انتخاب خواهد کرد، زیرا به ایشان ایمان دارم.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان وی درباره تمرینات این تیم که خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند، گفت: به این تیم افتخار می کنم. تمرینات آنان از دو ماه پیش در حالی آغاز شد که بسیاری از این بازیکنان تمرین و مسابقه در طول عمر خود نداشتند، اما از نظر فیزیک بدنی در شرایط بسیار خوبی بودند. در مدت تمرینات دو ماهه از آنان رضایت کامل دارم.
وی درباره بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر به مربیان ایرانی سفارش کرد که آنان از نظر فیزیکی در شرایط بسیار خوبی هستند و مربیان ایرانی باید توجه بیشتری از نظر تکنیکی و فنی به این بازیکنان داشته باشند.
مایدا تاکید کرد: در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور که با حضور 80 تیم در رامسر برگزار شد؛ 50 بازیکن انتخاب کردم که یک ماه دیگر تمرینات این تیم آغاز می شود. بازیکنانی که بین 185 تا 195 سانت قد دارند و برای آینده والیبال ایران بازیکنان بسیار خوبی خواهند شد.
تیم ملی والیبال بانوان تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های انتخابی جهان در منطقه آسیایی مرکزی از یکم بهمن ماه آغاز کرده است.

۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آيت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.