امروز برگزار می شود ؛ مرحله پایانی مسابقات اسکی معلولین

امروز برگزار می شود ؛ مرحله پایانی مسابقات اسکی معلولین
مرحله سوم و پایانی مسابقات بین المللی اسکی جانبازان و معلولان در رشته آلپاین از امروز دوشنبه در پیست دیزین برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وبه نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک ؛رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این مسابقات در رشته مارپیچ کوچک و با حضور ۱۱ ورزشکار ایرانی و یک اسکی باز ارمنستانی به مدت دو روز از امروز در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.

وی افزود: ناظر فنی این مسابقات بهرام ساوه شمشکی است که از طرف IPC انتخاب شده و مسابقات را نظاره می کند.

عیسی ساوه شمشکی مرحله سوم مسابقات بین المللی اسکی را متفاوت از دو مرحله قبلی دانست و اظهار داشت: در این مرحله بازیکنان تمرینات بیشتری کرده اند و زمان بهتری به ثبت خواهند رساند. آنها تمرینات و پیشرفت خوبی داشته اند.
 وی ادامه داد: در پایان مسابقات جلسه ای با آقای مسعود اشرفی دبیرکل کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار خواهیم کرد تا نتایج را بررسی کرده و درخصوص برنامه سال آینده نیز صحبت کنیم.

رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان از ابراز تمایل IPC برای حمایت و کمک به اسکی خبر داد و گفت: رابطه خوبی میان کمیته ملی المپیک با IPC انجام شده تا کمک هایی از آنها دریافت کنیم. آنها اعلام کرده اند وسایل رشته کراس کانتری (اسکی صحرانوردی) را به صورت رایگان در اختیارمان قرار دهند.

۲۷ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.