سرمربی تیم ملی اهداف پروازی:با تکمیل میدان اهداف پروازی آزادی حتی می توان میزبان مسابقات جهانی شد

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی:با تکمیل میدان اهداف پروازی آزادی حتی می توان میزبان مسابقات جهانی شد
در حال حاضر مسابقات اهداف پروازی در مجموعه ساصد و نمک آبرود مازندران برگزار می شود که با افتتاح میدان اهداف پروازی شهر شیراز و مجموعه ورزشی آزادی بخش مهمی از مشکلات ما حل می شود.
احمد رضا هامونی حقیقت، سرمربی تیم ملی اهداف پروازی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:میدان اهداف پروازی آزادی دارای چهار زمین است و همین مسئله حتی این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم مسابقات جهانی را با قوانین جدید در آن برگزار کنیم از طرفی مشکل ترخیص اقلام آن هم از گمرک با همت مسئولان حل شده تا نگرانی از این بابت نداشته باشیم.
وی دامه داد:در حال حاضر به دلیل سردی هوا امکان برگزاری اردو در داخل کشور نیست و به همین دلیل در صورت فراهم شدن شرایط در کشورهای همسایه اردوی مشترک خواهیم داشت تا با آمادگی کامل راهی بازیهای کشورهای اسلامی شویم.
هامونی حقیقیت در پایان تصریح کرد:البته با توجه به همزمانی مسابقات (25 فروردین تا 5 اردیبشهت)تیراندازی بازیهای کشورهای اسلامی با مسابقات جهانی چین باید تغییراتی در برنامه آن ایجاد شود تا کشورهای دیگر بتوانند به این رقابتها بیایند چون درست در همان تاریخی که مسابقات تیراندازی کشورهای اسلامی است در چین مسابقات جهانی برگزار می شود.
۹ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.