ورزشگاه "ماراکانا" در خطر تخریب

ورزشگاه "ماراکانا" در خطر تخریب
به رغم گزارش روزنامه اگلوبو مبنی بر وجود مشکلات فراوان در این ورزشگاه بعد از المپیک اما مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو 2016 هر گونه ادعا مبنی بر تخریب ورزشگاه «ماراکانا» را رد کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛«ماریو آندرادا» مدیر کمیته ارتباطات به طور قوی هرگونه اهمال و کوتاهی که منجر به تخریب این ورزشگاه شده است را نپذیرفت. وی به سایت خبر insidethegames در این باره گفت:ما این گونه ادعاها را تکذیب می کنیم، هر کاری که انجام شده طبق قانون بوده و یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی در این ورزشگاه برگزار شد. ما این ورزشگاه را بهتر از زمانی که تحویل گرفتیم، تحویل دادیم.
 اما روزنامه «اگلوبو» گزارش می دهد که سرعت تخریب این ورزشگاه زنگ خطر را برای مسوولان برزیل به صدا در آورده است.
 بنا بر گزارش این روزنامه بخش هایی از چمن این ورزشگاه سوخته و یا چمن آن بلندتر از حد استاندارد است. غذاهای باقی مانده از آخرین رویدادی که 28 دسامبر در این ورزشگاه برگزار شد، تعداد بی شماری گربه را سیر کرده است. سوراخ هایی در دیوارهای ورزشگاه دیده شده که سیم های برق آن قسمت ها قابل مشاهده است.
 همچنین این روزنامه می نویسد که وسایل این ورزشگاه تخریب شده و برق به طور مکرر قطع می شود و بوی ناخوشایند کپک نیز به مشام می رسد.

۱۹ دی ۱۳۹۵ ۰۸:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.