حضور رئیس کمیته ملی المپیک در کنار قهرمانان المپیکی در بشاگرد

حضور رئیس کمیته ملی المپیک در کنار قهرمانان المپیکی در بشاگرد
عصر روز گذشته کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک بعد از اتمام جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک و آسیایی تهران را به مقصد بندرعباس ترک کرد تا در اردوی جهادی ورزشکاران المپیکی در منطقه محروم بشاگرد حضور یابد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این اردو به همت کمیته ملی المپیک و با حضور جمعی از مسئولان،قهرمانان المپیکی، مربیان و قهرمانان ورزشی از روز گذشته در منطقه محروم بشاگرد آغاز شد که رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در این منطقه با جمعی از مسئولین و مردم آن دیدار و گفتگو کرد.
همچنین صبح امروز با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولان هیات تیراندازی هرمزگان در مدرسه راهنمایی و دبیرستان پسرانه خمینی شهر از سوی گلنوش سبقت الهی تیرانداز المپیکی کشورمان یک دوره آموزشی تیراندازی برگزار شد وهدایایی به نفرات حاضر در این دوره اهدا شد.
مهسا جاور، ملی پوش المپیکی رشته قایقرانی، گلنوش سبقت الهی ملی پوش المپیکی رشته تیراندازی، محمد جعفر مرادی ملی پوش المپیکی رشته ماراتن، پریسا جوادی ملی پوش تکواندو، فاطمه صفر پور مربی تیم ملی تکواندو بهمراه سردار مشایخی از پیشکسوتان ورزش، حسن مسجدی مسئول کمیته فرهنگی کمیته، طاهره علی آبادی نایب رئیس فدراسیون تیراندازی نفراتی هستند که در این اردوی جهادی حضور دارند.

۱۶ دی ۱۳۹۵ ۱۳:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.