دومین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک و آسیایی با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد

دومین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک و آسیایی با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد
دکتر مسعود سلطانی فر در دومین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک و آسیایی گفت : کاروانی فرهنگی و با کیفیت به بازیهای کشورهای اسلامی خواهیم فرستاد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دومین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک و آسیایی با حضور دکتر مسعود سلطانی فروزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ،نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی،شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و جمعی دیگر از معاونین و مدیران ورزشی برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت فرهنگی این بازیها برای کشورهای مسلمان گفت : تلاش می کنیم کاروانی فرهنگی و با کیفیت به این دوره بازیهای بفرستیم.
سلطانی فر افزود : حمایت از ورزشهای پایه و پرمدال و همینطور توسعه ورزش زنان مسلمان برای بازیهای کشورهای اسلامی مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است.
وزیر ورزش و جوانان گفت :ما بازیهای کشورهای اسلامی را به منزله مقدمه ای برای آمادگی بیشتر و بهتر جهت حضور در بازیهای آسیایی اندونزی می بینیم.
در این نشست گزارش ارزیابی فنی فدراسیون های ورزشی شرکت کننده در بازیهای کشورهای اسلامی مطرح شد و مقرر گردید کاروان ایران در هفده رشته از جمله ورزشهای نابینایان و معلولان در این بازیهای شرکت کند.
چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی اردیبشهت سال آینده در باکوی آذربایجان برگزار می شود.


۱۵ دی ۱۳۹۵ ۱۶:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.