مدیر تیم های ملی ووشو: 3 تیم ملی هم طراز داریم

هم اکنون می توانیم ادعا کنیم 3 تیم ملی داریم که همگی بازیکنان حاضر در آن از آمادگی بالایی سود می برند و باید گفت هیچ ورزشکار ملی پوشی در حاشیه امنیت نیست و اگر اندکی ناآماده نشان دهد سریعاً بازیکن دیگری جایگزین او خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، مجید ملکی مدیر تیم های ملی ووشو کشورمان ضمن بیان مطلب فوق و  تأکید بر پایین بودن میانگین سنی تیم ملی ایران در این رقابت ها تصریح کرد: مسئولین فدراسیون با بررسی های فراوان و جلسات پی در پی به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهیم در مسابقات آسیایی و جهانی موفق باشیم باید برای تیم های ملی پایه اهمیت بیشتری قائل شویم و بر همین اساس برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت با استفاده از تجربه اساتید ایرانی و چینی صورت پذیرفت تا تیم های ملی ووشوی ایران در رده های پایه در مسابقات جهانی جوانان در اندونزی و آسیایی ماکائو نتایج درخشانی کسب کنند که همان جوانان پایه های اصلی تیم ملی در دهمین دوره مسابقات جهانی کانادا را تشکیل داده و به مقام نایب قهرمانی جهان نائل آمدند.
 وی افزود: در جریان مسابقات جهانی کانادا رئیس انجمن ووشو چین در گفتگویی با دکتر علی نژاد رسماً از تیم ملی کشورمان دعوت کرد تا اردویی مشترک با تیم ملی این کشور در چین برگزار نماییم، وی معتقد بود که تیم ملی ایران پیشرفت قابل توجهی داشته است و حالا زمان آن است که تیم ملی چین و ایران از دانش یکدیگر استفاده نمایند.
وی در ادامه با اشاره به سطح بالای دهمین دوره مسابقات جهانی ووشو کانادا، خاطرنشان ساخت: مسابقات جهانی کانادا با حضور 73 کشور مطرح دنیا در کانادا برگزار شد که جدا از چین که مدعی قهرمانی بود مابقی کشورها برای مقام نایب قهرمانی و سومی تلاش زیادی کردند به طور مثال روسیه، هنگ کنگ، ماکائو، چین تایپه و... با تمام قوا در این مسابقات شرکت کردند و باعث بالا رفتن سطح فنی این مسابقات شده بودند. وی در مورد تقویت تالو نیزتأکید کرد: برای تقویت تالو به خصوص در رده بانوان نیز برنامه ریزی هایی انجام داده ایم تا همانند سانشو در این رشته نیز بتوانیم به مقام های خوبی دست پیدا کنیم.
 او افزود: در نظر داریم با برگزاری منظم لیگ و بهره گیری از علم مربیان طراز اول چینی در رده های پایه و همچنین برگزاری اردوهای یک ماهه در چین، تیم ملی بزرگسالان را تقویت کنیم.
مدیرتیم های ملی ووشو در پایان خاطرنشان ساخت: موفقیت های ووشو حاصل کار تیمی، دقت و تلاش اعضای تیم ملی در سایه راهنمایی و مدیریت صحیح رئیس فدراسیون بوده است و امیدواریم که کماکان بتوانیم این روند روبه رشد را در ووشو حفظ کنیم.

۹ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.