با حمایت دکتر سلطانی فر و تایید هیئت رئیسه؛ برنامه ریزی براى اخذ میزبانى مسابقات جهانی سال2019 به تصویب رسید

با حمایت دکتر سلطانی فر و تایید هیئت رئیسه؛ برنامه ریزی براى اخذ میزبانى مسابقات جهانی سال2019 به تصویب رسید
با حمایت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و تایید هیئت رئیسه، پیشنهاد فدراسیون کشتی جهت پیگیرى و برنامه ریزى براى اخذ میزبانى مسابقات قهرمانى جهان در سال ٢٠١٩ میلادی به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، چهاردهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان و اعضاء هیات رییسه دوشنبه شب در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
در این نشست ابتدا گزارشی از روند احداث آکادمی ملی کشتی ایران توسط بانک پاساگارد حامی تیم های ملی ارائه شد و دکتر سلطانی فر از حمایت های این مجموعه و مدیران آن از ورزش ملی کشور قدردانی کرد.
در ادامه این جلسه گزارش وضعیت و جایگاه جام باشگاههای جهان در دنیا و عملکرد تیم‌های باشگاهی ایران در جام باشگاه‌های جهان، گزارش تدارکات لازم برای برگزاری رقابت های بین المللی جام تختی، جام جهانی کشتی آزاد و جام جهانی کشتی فرنگی و گزارش از عملکرد نه ماهه مالی – برنامه ای فدراسیون کشتی ارائه شد و دکتر سلطانی فر و اعضاء در جریان ریز مسائل قرار گرفتند.
در ادامه این جلسه با توجه به تصویب پیشنهاد ایران مبنی طرح الگوی برگزاری مشارکتی رقابت های بین المللی از سوی اتحادیه جهانی کشتی، موضوع میزبانی مشترک ایران با یکی از کشورها برای پذیرش رقابت های جهانی سال 2019 میلادی، که از سال 2002 میلادی به ایران واگذار نشده، مطرح گردید و با حمایت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و تایید هیات رئیسه، پیگیرى و برنامه ریزى براى اخذ میزبانى مسابقات کشتى آزاد وفرنگی قهرمانى جهان در سال ٢٠١٩ تصویب شد.
برگزاری مسابقات در مناطق محروم و کم تر برخوردار و توجه ویژه به این استان ها از سوی فدراسیون کشتی با حمایت وزارت ورزش و جوانان، جذب بنگاه های اقتصادی به سرمایه گذاری در ورزش و حمایت از برنامه های فدراسیون در این زمینه، اعزام مربی از سوی فدراسیون کشتی به کشورهای مختلف دنیا و تلاش برای توسعه این رشته در سراسر دنیا در جهت برنامه ها برای حفظ همیشگی کشتی در المپیک، حمایت از برنامه های فدراسیون در راستای توسعه کشتی زنان، تشکر از فدراسیون به جهت بهره گیری از پیشکسوتان بعنوان سرمایه های ورزش کشور و برنامه ریزی مناسب در زمینه توسعه کشتی و ابراز امیدواری برای ادامه این روند از جمله مباحث مطرح شده توسط دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نشست هیئت رئیسه فدراسیون کشتی بود.
۷ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.